logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Renault Clio II Awaria kierunkowskazów zawsze mrugają w lewo!

bigiel 13 Sty 2012 23:20 8790 8
REKLAMA
  • #1 10393610
    bigiel
    Poziom 11  
    Ocena: 6
    Witam,

Zupełnie samoistnie (nic nie grzebałem w instalacji elektr.) pojawił się u mnie problem z kierunkowskazami. Posiadam Renault Clio II 1.6 16V a usterka polega na tym że włączając lewy kierunkowskaz mruga lewa strona auta natomiast włączając prawy mruga... RÓWNIEŻ LEWA:), co ciekawe włączając światła awaryjne mrugają obie strony. Światła mrugają z prawidłową częstotliwością co prawdopodobnie wyklucza usterkę przerywacza - chociaż mogę się mylić bo raczej jestem laikiem w tych sprawach.
    Będzie ktoś uprzejmy udzielić fachowej rady...
  • REKLAMA
  • #2 10393722
    sandal7
    Poziom 21  
    Ocena: 94
    stawiam na pająka w kierownicy lub bsi
  • REKLAMA
  • #3 10435061
    bigiel
    Poziom 11  
    Wymieniłem manetkę kierunkowskazu ale niestety problem nadal się nie rozwiązał. Co ciekawe usterka ustępuje po dłuższym użytkowaniu auta. Wnioskuje że problemem jest wilgoć, która "wysycha" po dłuższym działaniu silnika.
    A może problemem jest brak masy? Tylko gdzie jej szukać?
  • REKLAMA
  • #4 10435078
    Pawel wawa
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 4417
    Do sprawdzenia wiązka miedzy pająkiem a BSI.
  • #5 10435097
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #6 10435135
    milejow

Poziom 43  
    Ocena: 5105
    borsche napisał:
    Wymień włącznik awaryjnych.

To jeszcze zależy, który rocznik
    Konto firmowe:
    Działalność własna
    Mętów 99, Lublin, 20-388
  • REKLAMA
  • #7 10437355
    bigiel
    Poziom 11  
    Dzisiaj pojawiły się kolejne problemy,