Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Clio II Awaria kierunkowskazów zawsze mrugają w lewo!

13 Sty 2012 23:20 5856 8
  • Poziom 10  
    Witam,

Zupełnie samoistnie (nic nie grzebałem w instalacji elektr.) pojawił się u mnie problem z kierunkowskazami. Posiadam Renault Clio II 1.6 16V a usterka polega na tym że włączając lewy kierunkowskaz mruga lewa strona auta natomiast włączając prawy mruga... RÓWNIEŻ LEWA:), co ciekawe włączając światła awaryjne mrugają obie strony. Światła mrugają z prawidłową częstotliwością co prawdopodobnie wyklucza usterkę przerywacza - chociaż mogę się mylić bo raczej jestem laikiem w tych sprawach.
    Będzie ktoś uprzejmy udzielić fachowej rady...
  • Poziom 21  
    stawiam na pająka w kierownicy lub bsi
  • Poziom 10  
    Wymieniłem manetkę kierunkowskazu ale niestety problem nadal się nie rozwiązał. Co ciekawe usterka ustępuje po dłuższym użytkowaniu auta. Wnioskuje że problemem jest wilgoć, która "wysycha" po dłuższym działaniu silnika.
    A może problemem jest brak masy? Tylko gdzie jej szukać?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Do sprawdzenia wiązka miedzy pająkiem a BSI.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 43  
    borsche napisał:
    Wymień włącznik awaryjnych.

To jeszcze zależy, który rocznik
  • Poziom 10  
    Dzisiaj pojawiły się kolejne problemy,
    Po tym jak auto stało całą noc pod blokiem i złapało znowu trochę wilgoci problem z kierunkowskazem pojawił się ponownie Pojechałem do mechanika i jakie było moje zdziwienie kiedy przekręciłem kluczyk celem zgaszenia auta i.... auto nie zgasło Zgasło dopiero wtedy kiedy zdjąłem nogę z pedału hamulca.
    Następnie wcisnąłem ponownie hamulec (bez kluczyka w stacyjce) i zaświeciły się wszystkie kontrolki (tak jak bym przekręcił kluczyk o jedną pozycję) No istny cyrk.