logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[MATLAB] alfabet Morse'a. Procedura rozpoznawania znaków.

Ilidan18 04 Lut 2012 11:48 1515 1
REKLAMA
  • #1 10493005
    Ilidan18
    Poziom 9  
    Witam, jestem dość początkujący w matlabie, a dostałem poniższe zadanie do zrobienia:

Opracowac procedure rozpoznawania znaków Morse’a w nagraniu radioamatorskim. Wziac
    pod uwage zmiennosc energii sygnału w czasie. Rozpoznawanie powinno byc poprzedzone
    oszacowaniem czasu trwania kropki i kreski oraz czasem przerwy miedzy znakami. Algorytm
    powinien rozpoznawac kropki, kreski i przerwy, a nastepnie dopasowywac otrzymane wzory
    do systemu kodowania Morse’a. Zweryfikowac skutecznosc techniki dla wybranych nagran
    (moga pochodzic z programu generujacego kod Morse’a z wprowadzonego tekstu).

Niestety nie wiem jak się za to do końca zabrać, nie posiadam takiego nagrania amatorskiego, ale wiem że można je wygenerować z programu, czy mógłby ktoś troszke pomóc?
  • REKLAMA
  • #2 10493412
    krzyjak
    Poziom 29  
    Ocena: 137
    Ilidan18 napisał:
    Witam, jestem dość początkujący w matlabie, a dostałem poniższe zadanie do zrobienia:

Opracowac procedure rozpoznawania znaków Morse’a w nagraniu radioamatorskim. Wziac
    pod uwage zmiennosc energii sygnału w czasie. Rozpoznawanie powinno byc poprzedzone
    oszacowaniem czasu trwania kropki i kreski oraz czasem przerwy miedzy znakami. Algorytm
    powinien rozpoznawac kropki, kreski i przerwy, a nastepnie dopasowywac otrzymane wzory
    do systemu kodowania Morse’a. Zweryfikowac skutecznosc techniki dla wybranych nagran
    (moga pochodzic z programu generujacego kod Morse’a z wprowadzonego tekstu).

Niestety nie wiem jak się za to do końca zabrać, nie posiadam takiego nagrania amatorskiego, ale wiem że można je wygenerować z programu, czy mógłby ktoś troszke pomóc?