Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hiistoria użytkownika Wi-Fi

Sajani 21 Lut 2012 20:18 14594 18
  • #1 21 Lut 2012 20:18
    Sajani
    Poziom 7  

Mam problem, czy jest możliwość dostania się do historii kogoś, kto za pomocą wifi korzysta z mojego internetu? Chciałabym widzieć co dokładnie robił użytkownik.

1 18
  • #2 21 Lut 2012 20:36
    VooVoo
    Poziom 33  

Sajani napisał:
    Mam problem, czy jest możliwość dostania się do historii kogoś, kto za pomocą wifi korzysta z mojego internetu? Chciałabym widzieć co dokładnie robił użytkownik.
    Jeśli masz włączone logowanie na routerze, to możesz je sprawdzić. Będziesz wiedział z jakiego IP po jakich portach szalał, stąd dowiesz się czego używał.

0
  • #3 21 Lut 2012 21:04
    Sajani
    Poziom 7  

Jak to włączyć? Jestem zielona, proszę o pomoc!

2
  • #4 21 Lut 2012 21:10
    VooVoo
    Poziom 33  

W każdym routerze może być inaczej. W moim: Administration->Reporting->Log -> zaznaczyć Enable ;)

1
  • #5 21 Lut 2012 21:20
    Sajani
    Poziom 7  

Ja mam d-link 300 i naprawdę nie mogę znaleźć tej opcji i nie wiem jak ona ma działać....
    czy dotyczy to również osoby łączącej się przez mój router ze swojego telefonu?

1
  • #6 21 Lut 2012 21:48
    salmon
    Moderator - Sieci, Internet

VooVoo napisał:
    Jeśli masz włączone logowanie na routerze, to możesz je sprawdzić. Będziesz wiedział z jakiego IP po jakich portach szalał, stąd dowiesz się czego używał.