logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak dodać diody LED do klawiatury i użyć pluginu KeyLED w Winampie?

zbyszek100 27 Lut 2012 14:09 2178 11
REKLAMA
  • #1 10605802
    zbyszek100
    Poziom 18  
    Ocena: 207
    Witam, chciałbym dodać diody lub zamienić te standardowe 3 w klawiaturze num lock, caps lock, Scroll lock, by powiększyć efekt migania w rytmie muzyki za pomocą pluginu keyled w Winampie. Chce użyć to tego paska z diodami, który przeznaczony jest do samochodu, do sygnalizowania hamowania (21 diód). W ogole nie wiem czy jest taka możliwość, bo nie znam się na tym, czy klawiatura jest w stanie zasilić to, a jak nie to jak to zasilić z osobnego zasilacza. Chciałem to zrobić z kabla LPT, ale jakoś nie udaje mi się (nie wiem co z czym połączyć, bo z tej taśmy diód to tylko dwa kabelki i jakoś oprogramowanie nie współgra z win7), więc pozostaje ta klawiatura. dokładnie chodzi o to:

Jak dodać diody LED do klawiatury i użyć pluginu KeyLED w Winampie? Jak dodać diody LED do klawiatury i użyć pluginu KeyLED w Winampie?
  • REKLAMA
  • #2 10608333
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #3 10608357
    zbyszek100
    Poziom 18  
    warto iść tą drogą? czy lepiej przez kabel lpt jednak pokombinować? tylko tu tez pytania czy mozna tą taśme diód podłączyć na raz do lpt przed dwa kableki?
  • REKLAMA
  • #4 10611493
    zbyszek100
    Poziom 18  
    a jakiś szczegółowy opis What jak to zrobić?
  • REKLAMA
  • #5 10611568
    c4r0
    Poziom 36  
    Ocena: 565
    Lepiej zrób coś co można znaleźć pod nazwą discolitez, jeśli masz LPT. Do klawiatury dorobić te listwy to prosta sprawa, w przekaźniki bym się nie bawił bo to nie ma sensu - są przecież tranzystory. Ale tak jak pisze What, jest to trochę wiejski tuning i warto zrobić to lepiej.
  • #6 10611626
    zbyszek100
    Poziom 18