logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nagłośnienie do zespołu na wesela i bankiety – jaka moc, mikser i sprzęt na start?

Rolando 01 Sty 2005 22:50 1734 10
REKLAMA
  • #1 1102814
    Rolando
    Poziom 11  
    witam. Otóż od kilku lat gram na klawiszach, moje zona nieźle śpiewa i postanowiliśmy cos na tym zarobić. A więc granie na bankietach, weselach itp. i z tym wiaze sie pytanie. Jestem muzykiem a nie akustykiem więc pytam - jakie naglośnienie? Jaka moc? jaki mikser?(nie za drogo oczywiście - jak sie zarobi to się zmieni) Dzięki za odpowiedzi
  • REKLAMA
  • #2 1102979
    diyManiek
    Poziom 29  
    Ocena: 65
    Jezeli beda to raczej mniejsze imprezy do 50-60 osób wystarczy tutaj naglosnienie 100-150W w ukladzie kolumny dwudroznej na glosniku 12``/15`` + driverze 1``. Wzmacniacz - powermixer moze byc uzywany z komisu np. LDM, BOX electronics jakis polskiej produkcji - bedzie taniej ok.500zl.
    Kolumny na glosnikach BEYMA, EMINENCE, CELESTION , raczej tych bardziej profesjonalnych do wyboru firmy j.w w przypadku powermixera lub http://www.elestra.com.pl/ np. B12-150 wybór jest spory, odradzam kupno kolumn na glosnikach chinskich np. Alphard, Altronics. Zawsze mozna kolumny tez zrobic na zamówienie...
    Ponadto przydalby sie jakis efekt pod wokal typu kamery poglosowej, niektóre powermixery maja wbudowany.
  • REKLAMA
  • #3 1103010
    Rolando
    Poziom 11  
    Zastanawiałem sie nad powermikserem behringera PMH 3000 - wystarczy?
  • #4 1103035
    diyManiek
    Poziom 29  
    Ocena: 65
    Jezeli masz oprócz siebie na klawiszach i zony na wokalu jakas wieksza orkiestre np. perkusja, gitary to wystarczy wg. mnie na mala instalacje 2-3osobowa wystarczy powermixer 4xmono 2xstereo.