logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zwarcie po instalacji karty Gigabyte GTX 460, komputer Asus P7P55LX nie startuje

rafalhb 23 Mar 2012 18:13 17049 20
REKLAMA
  • #1 10711575
    rafalhb
    Poziom 9  
    Ocena: 10
    Witam, instalowalem dzis naprawiona karte graficzna i zrobilem male zwarcie, po ktorym komputer sie nie wlacza (zero pikania, po prostu NIC).

Specyfikacja:
    - plyta glowna - Asus P7P55LX
    - zasilacz - Chieftec CFT-650-14CS
    - karta graficzna - Gigabyte Geforce GTX 460

Z gory dziekuje za wszelkie POMOCNE odpowiedzi.
  • REKLAMA
  • #2 10711581
    electro_Nick
    Poziom 33  
    Ocena: 203
    Odłącz go od sieci z gniazdka na chwilę i wtedy podłącz i włącz.
  • #3 10711605
    rafalhb
    Poziom 9  
    Dziekuje za odpowiedz, ale to, ze mam 1 post nie swiadczy o tym, ze jestem kompletnie zielony. Oczywiscie wpadlem na taki pomysl i nie pomoglo.
  • REKLAMA
  • #4 10711613
    electro_Nick
    Poziom 33  
    Tu nie chodzi ile masz postów ale nawet się nie pofatygowałeś żeby napisać co już zrobiłeś a co nie więc się nie dziw że zaczynamy od podstaw... No to odłącz wszystko i spróbuj uruchomić sam zasilacz-poszukaj na elektrodzie jak to zrobić. Rozumiem że wiatraczki nawet nie drgną przy włączaniu?
  • REKLAMA
  • #5 10711622
    rafalhb
    Poziom 9  
    Przepraszam, ale sadzilem, ze rzeczy TAK OCZYWISTYCH nie trzeba pisac. Prosze mi wybaczyc.

Co do sprawy: tak jak piszesz - nawet nie drgna. Jak podlaczam zasilacz to zapala sie tylko dioda na plycie glownej i nic poza tym, natomiast gdy probuje komputer wlaczyc nie dzieje sie KOMPLETNIE NIC.

Ogolnie to wielka chwala Wam za takie forum, nie sadzilem ,ze w tych czasach ktos potrafi bezinteresownie pomoc. :)
  • #7 10711665
    rafalhb
    Poziom 9  
    Ok, nie rozumiem kompletnie nic z tego co mi przeslales :D
  • #8 10711685
    electro_Nick
    Poziom 33