Witam,
Szukam materiałów dotyczących elektrycznego wspomagania do Seicento.
Planuję zastosować takie wspomaganie w innym samochodzie (Suzuki Samurai '93)
Na oko zadanie wydaje się proste, tniemy drążek kierowniczy, zabudowujemy wspomaganie z Seicento i podłączamy zasilanie, ale....
Mam dylemat czy potrzebne jest dodatkowe sterowanie układu?
Zgodnie z przeczytanymi materiałami w internecie są różne sposoby sterowania wspomaganiem elektrycznym(chociażby CAN-bus). Pytanie czy w SC również musimy podawać takie informacje ak np. Dual Drive w Punto (chodzi tutaj o odłączenie wspomagania po przekroczeniu 75 km/h)
Znalazłem nawet zdjęcie i widać, że są tam dwa przewody.
Jeden zasilanie silnika, a drugi? (sterowanie, czy np. włączenie przekładni typu City?)
Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam,
Grzegorz Piestrak
Szukam materiałów dotyczących elektrycznego wspomagania do Seicento.
Planuję zastosować takie wspomaganie w innym samochodzie (Suzuki Samurai '93)
Na oko zadanie wydaje się proste, tniemy drążek kierowniczy, zabudowujemy wspomaganie z Seicento i podłączamy zasilanie, ale....
Mam dylemat czy potrzebne jest dodatkowe sterowanie układu?
Zgodnie z przeczytanymi materiałami w internecie są różne sposoby sterowania wspomaganiem elektrycznym(chociażby CAN-bus). Pytanie czy w SC również musimy podawać takie informacje ak np. Dual Drive w Punto (chodzi tutaj o odłączenie wspomagania po przekroczeniu 75 km/h)
Znalazłem nawet zdjęcie i widać, że są tam dwa przewody.
Jeden zasilanie silnika, a drugi? (sterowanie, czy np. włączenie przekładni typu City?)
Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam,
Grzegorz Piestrak