Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MOTOROLA GM950 - co można zrobić z takim radioodbiornikiem?

15 Sty 2005 23:13 4818 9
  • Poziom 10  
    Witajcie
    wpadł mi w ręce włąsnie taki chyba radioodbiornik nie zabardzo sie znam jestem laikiem w tej tematyce i potrzebuje pomocy bo nie wiem co moge z tym zrobić jak to odpalić itd chciałbym wykożystać w samochodzie tą motorolke jako CBradio lub coś takiego ale na niej nie ma żadnego potencjometra do wyszukiwania fal tylko cztery przyciski oznaczone jako 1-4 i nie baardzo wiem jak to wykożystać może istnieje możliwość przerobienia tego jakoś na stałe pasmo np kanał 19 tak przynajmiej u mie w mieście firmy przewozowe mają poustawine

pomużcie co mam z tym zrobić jak przeprogramować jaki programator jaki soft i jaki program do tego jest mi potrzebny oraz jaki m kablem to połaczyć z kąpem

i może jeszcze jakby ktoś podeśłał instrukcje w języku polskim taką w PDF to miło by było

Doradzcie coś wielkie dzieki pozdrawiam HeY[/b]
  • Poziom 28  
    Jako CB radio to za pewne kolega tego nie wykorzysta ... Taki radiotelefon pracuje raczej dużo wyżej w paśmie 2m (136 - 174 MHz)
    ew żadko spotykane pasmo 403 - 470 МHz i potrzebny do uruchomienia tego sprzętu jest programator, oprogramowanie i komputer PC. Na pracę w paśmie 2m potrzebne jest zezwolenie. Oprogramowanie jest dostępne na elektrodzie, schemat programatora za pewne też. Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    a mógłbyś dokładniej jaki schemat nazwa programatora inazwa programu
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Ustal najpierw na które pasmo to jest radio.
    Wysłałem Ci mila ale chyba poczty nie czytasz.
  • Poziom 10  
    Type: MD314AA

NL 96061270

S/N: 871IYJ2064

Model: M08KHE6AN2AN

Tanapa: ENUD1017A

2VAA - 126218

Breda 076-5870800

Tilburg 013-5321071
  • Poziom 2  
    Witam...