Witam,
Przedmiotem problemu jest Seat Alhambra 1.9 TDI z silnikiem AUY na pojedynczym wałku. W samochodzie wymienione zostały:
1. Kompletny rozrząd z pompą wody
2. uszczelka pod głowicą wraz ze śrubami głowicy
3. filtry powietrza, paliwa + olej
Głowica wyczywszczona, gnizada szlifowane i dotarte, głowica splanowana, komplet nowych uszczelek do pompowtrysków.
Przy montażu wtryski ustawione na opór - 120 stopni i tu moje pytanie - czy jest to prawidłowa wartość, bo nigdzie nie mogę znaleźć dla niej potwierdzenia.
Auto pali od pół obrotu wału, równo pracuje, natomiast nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów, tj. przy wciśniętym pedale do dechy nic się praktycznie nie dzieje do okolicy 3 tys obrotów, czego nie było wczesniej.
z góry dziękuję za pomoc i sugestie
Przedmiotem problemu jest Seat Alhambra 1.9 TDI z silnikiem AUY na pojedynczym wałku. W samochodzie wymienione zostały:
1. Kompletny rozrząd z pompą wody
2. uszczelka pod głowicą wraz ze śrubami głowicy
3. filtry powietrza, paliwa + olej
Głowica wyczywszczona, gnizada szlifowane i dotarte, głowica splanowana, komplet nowych uszczelek do pompowtrysków.
Przy montażu wtryski ustawione na opór - 120 stopni i tu moje pytanie - czy jest to prawidłowa wartość, bo nigdzie nie mogę znaleźć dla niej potwierdzenia.
Auto pali od pół obrotu wału, równo pracuje, natomiast nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów, tj. przy wciśniętym pedale do dechy nic się praktycznie nie dzieje do okolicy 3 tys obrotów, czego nie było wczesniej.
z góry dziękuję za pomoc i sugestie