Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

CAREL DN33 - Konfiguracja sterownika

_diabel_ 01 Sep 2012 11:09 4182 9
    _diabel_
    Level 9  
    Witam !

Zamontowałem w firmie sterowniki jak w temacie
    Samo podłączenie i właczenie tego do sieci nie było takie skomplikowane
    schody zaczynają się przy konfiguracji :/
    Dodam, ze jestem na razie zielony tek kwesti więc prosze o wyrozumiałość

Czy da się ustawić tak ten sterownik, zeby zalezności od godziny utrzymywał ina temperatuę ??
    Jezeli tak, to mozę jakaś podpowieć, jak to ustawć ??

A przy okazji czy sa organizowane jakieś szkole w zakresie konfiguracji sterowników CAREL ??

Znalazłem skzolenie z oprogramowania 1tool na stropnie Alfaco
    Tylko czy takie szkolenie jest przystosowane dla osoby, która nigdy nie pracowała z tym sterownikiem ??
  • Helpful post
    serwisant73
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Tak, dedykowane, w siedzibie dystrybutora Carela.
    Adam1988
    Level 26  
    Szkolenie z 1tool'a nie ma nic wspolnego z sterownikami DN33/IR33
    _diabel_
    Level 9  
    duddy wrote:
    Pierwsze szkolenie jakie zalecam, całkowicie darmowe i dla każdego użytkownika jest dostępne tu: http://www.klimahurt.pl/instrukcje/Sterownik%20Carel_DN33.pdf

przeglądałem te wszystkie paramerty

tylko ni jak nie moge tam znaleść wlasnie opcji, zeby ustawić w ciągu doby inne temperatury w zależności od godziny :/
    duddy

Level 24  
    _diabel_ wrote:
    duddy wrote:
    Pierwsze szkolenie jakie zalecam, całkowicie darmowe i dla każdego użytkownika jest dostępne tu: http://www.klimahurt.pl/instrukcje/Sterownik%20Carel_DN33.pdf

przeglądałem te wszystkie paramerty

tylko ni jak nie moge tam znaleść wlasnie opcji, zeby ustawić w ciągu doby inne temperatury w zależności od godziny :/

Czyli możliwości takiej mogli nie ując w kalendarzu.