Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

HP OJ 6500A Plus - Błąd ogólny 0x610000f6

andug 03 Paź 2012 11:58 5667 4
  • #1 03 Paź 2012 11:58
    andug
    Poziom 15  

    Witam. Posiadam drukarkę HP OJ 6500A Plus. Tusze oryginalne. Podczas inicjalizacji pojawia się napis na ekranie "Błąd ogólny. Wystąpił problem z drukarką. Informacje w dokumentacji drukarki 0x61000f6." Karetka z tuszami jeździ, ale próbuje pojechać dalej niż stacja czyszcząca słychać wyraźne kilkukrotne dobijanie do obudowy drukarki. Po podniesieniu klapy tusze nie wyjeżdżają. Enkoder paskowy wyczyszczony, kołowy czysty. Papier nigdzie nie zalega. Próbowałem różnych prostych resetów lecz nic nie pomagało. Co mogę jeszcze zrobić, by drukarka chciała ruszyć.

    0 4
  • Relpol
  • Relpol
  • #3 03 Paź 2012 14:28
    andug
    Poziom 15  

    Witam. Dzięki za odpowiedź. Widziałem tą stronę niestety wykonywałem wszystko co tam było. Poruszałem również stacją czyszczenia i pomogło - drukarka już nie obija się o obudowę. Niestety pojawia się kolejny błąd 0x61011beb. niestety nie wiem z czym on jest związany.

    2
  • #4 03 Paź 2012 14:36
    Spec_Druk
    Poziom 17  

    Zobacz jeszcze to :
    http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?d...8822&cc=us&dlc=en&lc=en&jumpid=reg_R1002_USEN
    i spróbuj w pierwszej kolejności zrobić reset urządzenia:
    Your OfficeJet 6500 may need resetting. With the printer power on:

    1) Disconnect the USB cable from your computer
    2) Remove the ink cartridges
    3) Unplug the power cord. Wait for at least 1 minute. Plug the unit back in (press the power button if necessary)
    4) Wait for the "Insert Cartridges" message. Reinstall the cartridges
    5) Close the product doors
    6) If you receive a recalibration message, allow the printer to complete this task
    7) Reconnect the USB cable
    8) Try your print job again

    If problems still exist, your product may need servicing by an authorised HP technician.

    0
  • #5 18 Paź 2012 10:30
    andug
    Poziom 15  

    Witam. Niestety wszystkie opisane resety oraz reset podany przez serwis HP nie przyniosły rezultatu. Klient kupił sobie nową taką samą drukarkę, a zepsutą zostawił na części. Temat do zamknięcia.

    0