logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór anteny do nadajnika 80-100 km: symetryzator vs. płytka z zasilaczem?

W4r3z 03 Paź 2012 21:36 1386 8
REKLAMA
  • #1 11374687
    W4r3z
    Poziom 9  
    Ocena: 7
    Witam!
    Mam problem z wyborem anteny do nadajnika mam okolo 80-100km.
    Ktora antena lepiej sie sprawdzi?
    Link
    czy?
    Link
    Jaka jest roznica pomiedzy symetryzatorem bez zasilacza ( jak w przypadku pierwszej anteny) a jaka miedzy antena z plytka i zasilaczem? czy plytka i symetryzator to jest to samo? Jestem zielony prosze o pomoc .

Moderowany przez Mirek Z.:

https://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php - p.3.1.18.

• REKLAMA
  • #2 11374713
    LeDy
    Poziom 43  
    Ocena: 2926
    W4r3z napisał:
    Witam!
    Mam problem z wyborem anteny do nadajnika mam okolo 80-100km.
    Ktora antena lepiej sie sprawdzi?
    Link
    czy?
    Link
    Jaka jest roznica pomiedzy symetryzatorem bez zasilacza ( jak w przypadku pierwszej anteny) a jaka miedzy antena z plytka i zasilaczem? czy plytka i symetryzator to jest to samo? Jestem zielony prosze o pomoc .
    A może tak szukać na forum? O twoich "rewelacjach" pisano wielokrotnie na forum.
  • REKLAMA
  • #3 11374890
    W4r3z
    Poziom 9  
    To nie jest odpowiedz na pytania ktore zadalem ,nie wnosi to nic do tematu-mozna wiec uznac to za spam ,tym bardziej ze sie nie znam w tych sprawach.
    @Edit DOWN Jezeli sa takie tematy z takimi pytaniami co zadalem prosze dac linka ,bo szukalem i nie bylo w nich mojego problemu ;)
  • REKLAMA
  • #4 11375046
    Pablo1964
    Moderator
    Ocena: 641
    Gwoli ścisłości, przypomnę:
    3.1.16. Publikowanie wpisów zawierających pytanie/zgłoszenie problemu, na które udzielono już poprawnej odpowiedzi. Przed publikacją wpisu Użytkownik zobowiązany jest do sprawdzenia za pomocą wyszukiwarki Forum, czy dany problem był już poruszany.