Witam
Dosłownie przed chwila chciałem wjechać autem do garażu i przy probie odpalenia najpierw kręcił rozrusznik dłużnej niż zwykle a potem jak już odpalił to tak jakby się coś tłukło w silniku głośno i silnik chodzi nierówno raz szybciej raz wolniej.Przy tym bardzo mocno nienaturalnie"podskakuje wibruje" silnik pod maska i trzęsie całą furą.
Najpierw wogole silnik nie chodził na wolnych obrotach a po kilku odpaleniach pochodzi jaka minute może dwie i samoczynnie gaśnie silnik. Swieci się kontrolka silnika.Przy tym brak mocy trzeba bardzo mocno gazować zęby wogole ujechać kawałek.
Auto jest na gaz(sekwencja) ale to się dzieje przy próbie odpalenia na benzynie.
Jeszcze za pierwszym razem jak zaczęło coś stukać to pojawił się bład Catalytic Converter Fault przy kolejnych próbach odpalenia bład znikł.
Według mojej skromnej wiedzy silnik nie pali na jednym cylindrze.
SILNIK WTRYSK TU5JP4
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
Jak zdiagnozować na którym?
Jakie rozwiazania?
Dosłownie przed chwila chciałem wjechać autem do garażu i przy probie odpalenia najpierw kręcił rozrusznik dłużnej niż zwykle a potem jak już odpalił to tak jakby się coś tłukło w silniku głośno i silnik chodzi nierówno raz szybciej raz wolniej.Przy tym bardzo mocno nienaturalnie"podskakuje wibruje" silnik pod maska i trzęsie całą furą.
Najpierw wogole silnik nie chodził na wolnych obrotach a po kilku odpaleniach pochodzi jaka minute może dwie i samoczynnie gaśnie silnik. Swieci się kontrolka silnika.Przy tym brak mocy trzeba bardzo mocno gazować zęby wogole ujechać kawałek.
Auto jest na gaz(sekwencja) ale to się dzieje przy próbie odpalenia na benzynie.
Jeszcze za pierwszym razem jak zaczęło coś stukać to pojawił się bład Catalytic Converter Fault przy kolejnych próbach odpalenia bład znikł.
Według mojej skromnej wiedzy silnik nie pali na jednym cylindrze.
SILNIK WTRYSK TU5JP4
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
Jak zdiagnozować na którym?
Jakie rozwiazania?