logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

HTS541080G9AT00 - poszukiwanie firmy do odzyskiwania danych z uszkodzonego dysku

krystianroza 10 Gru 2012 20:30 909 4
REKLAMA
  • #1 11635444
    krystianroza
    Poziom 10  
    Witam, poszukuje firmy, która odzyska dane z urządzenia.
    Niestety nie mam na tyle doświadczenia, aby ryzykować nie trafioną decyzja podczas naprawy sprzętowej.

Dysk prawdopodobnie z wieku zaczął "umierać". Początkowo spowolnił pracę, a gdy zorientowałem się, że powoli kończy żywot to nie zdążyłem przegrać wszystkich danych (jakieś 30% posiadam)

Obecie dysk nie jest widoczny w systemie, silniczki pracują, ale "skrzeczą głowice"

MLC: DA 1175
    Produkcja: sierpień 2006

W zamian za niską cenę odzyskania danych mogę odstąpić dysk do odnowy i sprzedaży... Dane ok 80 GB po odzyskaniu mogą trafić do mnie za pośrednictwem sieci (nie inny nośnik)

Potrzeba dodatkowych informacji proszę o kontakt, prześlę lub zamieszczę.

Interesują mnie tylko oferty odzyskania danych!
    Bez odzyskania danych dysku nie sprzedam uszkodzonego...

Natomiast nie zależy mi aż tak bardzo na danych, aby wydawać ponad 500 zł za odzysk... Dlatego oferuje po naprawie przekazanie go w "dobre ręce".
  • REKLAMA
  • #2 11635552
    michal_aniol
    Poziom 33  
    Ocena: 100
    krystianroza napisał:
    Natomiast nie zależy mi aż tak bardzo na danych, aby wydawać ponad 200 zł za odzysk... Dlatego oferuje po naprawie przekazanie go w "dobre ręce".

Proponuję od razu w takim razie przekazać dysk do utylizacji. W Twoim przypadku głowice są prawdopodobnie na tyle uszkodzone że odczyt nie bedzie prosty. W tej kwocie obawiam się, że nie ma szans odzyskać danych.
  • REKLAMA
  • #3 11635580
    krystianroza
    Poziom 10