Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Acer aspire one - Czarny ekran-nie uruchamia się system xp

02 Sty 2013 16:40 7032 13
  • Poziom 9  
    Witam
    Przy włączaniu laptopa mam czarny ekran. Nie znam się co jest tego przyczyną. Do wczoraj działał bez zarzutu.

A oto co się wyświetla na ekranie:

Intel UNDI,PXE-2.1 (build 082)
    For Atheros PCIE Ethernet Controller u 1.0.0.5 (01/22/09)
    Check cable connection...!
    PXE-E63:Error while initializing the NIC
    PXE-MOF:Exiting Intel PXE ROM

No bootable device--insert boot disk and press any key.

Czy można coś z tym zrobić, przywracanie systemu lub coś innego czy tylko serwis?
    Z góry dzięki za chęć pomocy.
  • Poziom 25  
    Czy dysk twardy jest widoczny w BIOS?
  • Poziom 9  
    Nie znam się na tym,spróbuję dodać zdjęcia z biosu.

Acer aspire one - Czarny ekran-nie uruchamia się system xp Acer aspire one - Czarny ekran-nie uruchamia się system xp Acer aspire one - Czarny ekran-nie uruchamia się system xp Acer aspire one - Czarny ekran-nie uruchamia się system xp
  • Poziom 25  
    Prawdopodobnie usterce uległ dysk twardy. Cy laptop nie upadł lub nie został uderzony? Wyjmij dysk i zobacz czy działa w innym laptopie.
  • Poziom 9  
    Adamstar1 napisał:
    Prawdopodobnie usterce uległ dysk twardy. Cy laptop nie upadł lub nie został uderzony? Wyjmij dysk i zobacz czy działa w innym laptopie.

Być może coś się z nim działo bo od świąt gościłem kuzynkę,i to ona ostatnia używała go sprawnego. Nie za bardzo mam jak sprawdzić to jest ten mały 10".
  • Poziom 25  
    W takim razie pozostaje oddać do serwisu.
  • Poziom 9  
    Może ktoś jeszcze ma jakiś pomysł? Czy tylko serwis?
  • Poziom 25  
    Jeżeli piszesz że nie możesz sprawdzić podstawowych rzeczy to po co pytasz o inne pomysły. Oddaj do serwisu i zaoszczędzisz czasu i pieniędzy.
  • Poziom 9