logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Gdzie mogę następujące zamienniki elektroniczne?

klorko 08 Sty 2013 10:14 7026 10
REKLAMA
  • #1 11758761
    klorko
    Poziom 14  
    Ocena: 2
    Witam,
    Jestem bardzo początkujący w elektronice. Kupiłem sobie książkę "Elektronika. Od praktyki do teorii" i mam problem z zakupem niektórych części. Chciałbym dobrać zamienniki łatwo dostępne w Polsce, ale za słabo się orientuję w czytaniu charakterystyk i arkuszy z parametrami. Poniżej podam listę części, których nie mogę zdobyć:
    1. Tranzystor jednozłączowy 2N6027
    2. Przełącznik magnesowy (Derected 8601) taki jak tutaj
    3. Przekaźnik DS2E-SL2-DC5V (jest drogi i bardzo ciężko dostępny).

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 11758840
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 3614
    Ad1. Nie chciało mi się szukać, ale jak wpiszesz sobie typ i dodasz "zamiennik". to powinieneś znaleźć.
    Ad2. Kontaktron i magnes. Szukaj w osprzęcie do alarmów stacjonarnych.
    Ad3. Dowolny przekaźnik 5V z wymaganą konfiguracją styków.
  • REKLAMA
  • #3 11758847
    xtreme69
    Poziom 13  
    Ocena: 14
    Witam
    Mam nadzieję że moderator nie uzna tego za reklamę.
    Tranzystor jak i przekaźnik idzie dostać np w TME Link
    Link
    Pozdrawiam Michał

Dodano: widzę, że moderator już mnie uprzedził z odpowiędzią.
  • REKLAMA
  • #4 11758863
    klorko
    Poziom 14  
    @xtreme69
    Prawda, przekaźnik jest dostępny, ale cena 33,90 zł za sztukę i fakt, że musiałbym kupić 50 szt. (bo w takich ilościach minimalnych sprzedają) uniemożliwia mi zakup w celach czysto naukowych/eksperymentalnych.
  • #5 11758895
    Błażej