logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Tanie nagłośnienie do Numark N4 na małe imprezy do 40 osób, budżet 1000 zł

colarz 09 Sty 2013 22:38 1782 5
REKLAMA
  • #1 11767140
    colarz
    Poziom 2  
    Witam, do tej pory trenowałem moje umiejętnośc w domu przy pomocy kontrolera numark n4, teraz wypadałoby dokupić do niego nagłośnienie, interesuje mnie sprzęt na małe imprezy, do 30/40 osób ( w porywach, nie więcej a zazwyczaj mniej). Muzyka będzie puszczana oczywiście różnorodna i sprzęt powinien być do tego w miare możliwości przystosowany. W temacie nagłośnienia jestem zielony, interesuje mnie jednak sprzęt tani, oczywiście jestem świadomy, że jakość czy głośność nie będzie porażająca, po prostu brak mi jednak funduszy. Znam sporo osób i od jednej imprezy mogę zebrać 150-300 zł więc zakup szybko by mi się zwrócił i mógłbym inwestować w coraz lepsze nagłośnienie, z tym, że od czegoś trzeba zacząc a mój budżet to około 1000 zł. Czy z taką kwotą w kieszeni jest sens próbować coś zakupić? Czy wystarczy na takie urodzinowe, imieninowe i małe karnawałowo/sylwestrowe spotkania ? Jak będzie z jakością i głośnościa takiego zestawu? Dodaje jeszcze raz, że posiadam tylko kontroler oraz laptopa więc trzeba kupic zasadniczo wszystko.

Z góry dziękuje, pozdrawiam i jakby były jakieś pytania to oczywiście chętnie odpowiem.

P.S Posiadam wiekowy wzmaczniacz firmy technics, pochodzi od wieży kosztował tone pieniędzy ale z 15 lat temu... Czy coś takiego w jakiś sposób się nadaje?
  • REKLAMA
  • #2 11767929
    Maxell90
    Poziom 18  
    Ocena: 13
    Technicsa sobie odpuść bo to dobry domowy wzmacniacz..
    Szukaj używek na allegro/tablica
    Za 700 zł ktoś ma kolumny/mixer/wzmacniacz elmuza
    Tu może i jakości nie ma ale masz cały komplet za 700 zł

http://tablica.pl/oferta/kolumny-estradowe-200w-ID1VXm1.html

Kompletem 2 kolumny = 450,-zł. ?