Witam. Potrzebuję pomocy. Dzisiaj zaatakował mnie wirus tzw. policyjny - w skrócie: "Twój komputer został zablokowany, po zapłaceniu grzywny zostanie odblokowany." Nie moglem wejść do Windowsa.
Uruchomiłem komputer przez drugi system Windows XP, bo mam 2 systemy. Pogrzebałem na forach i i użyłem programu ComboFix, a później przeskanowałem kompa programem ESET NOD32, który znalazł 40 infekcji.
Przy probie zalogowania do Windowsa 7 pokazuje się czarny ekran i komunikat RunDLL: Wystąpił błąd podczas uruchamiania pliku K:\Users\Husi\wgsdgsdgdsgsd.exe Nie można odnaleźć określonego modułu.
Nie wiem co zrobić, nie mogę wejść do systemu. W trybie awaryjnym dzieje się to samo. Nie da się wrzucić żadnego loga. Nie znam się na poleceniach paska uruchamiania, nie chcę tam nic namieszać samemu.
Z góry dzięki za pomoc!
Co jeszcze muszę zrobić, poza odinstalowaniem programów?
Jaki antywirus darmowy jest najlepszy?
Dodano po 46 [minuty]:
Kolobos bardzo dziękuje Ci za pomoc. Bez Ciebie bym sobie nie poradził. Zrobiłem to, co poleciłeś i komputer śmiga jak nowy. Jeśli sprawdzisz loga z OTL, to napisz, czy wszystko już OK.
Mam jeszcze pytanie, jaki program zainstalować, skoro poleciłeś mi usunąć AVG?
Log z wykonania skryptu jest zbędny. Miałeś dać nowy log ze skanowania.
Możesz zainstalować dowolny antywirus i tak niczego to nie zmieni, jak widzisz.