logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

WYSIWYG - Jak dodać galerię do strony zrobionej programem WYSIWYG

SOBIEPAN 06 Kwi 2013 18:35 2067 2
REKLAMA
  • #1 12164184
    SOBIEPAN
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Zrobiłem stronę za pomocą programu " WYSIWYG WEB BUILDER 5" i mało podoba mi się galeria zdjeć .
    Za pomocą programu " iWebAlbum" zrobiłem ładniejszą galerię zdjeć , ale nie wiem jak dodać ją do strony zrobionej za pomocą WB-5
    Czy ktoś z fachowców z tego forum potrafi dokonać tego cudu?
    Ja wiem, że to bardzo trudne, siedzę już nad tym tydzień, ale jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie i może dlatego nie moge sobie poradzić z tym problemem.
    Może ktoś mądrzejszy ode mnie poradzić jak to zrobić?
    Z góry dziekuję
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 12171950
    yojoe
    Poziom 12  
    SOBIEPAN napisał:
    Zrobiłem stronę za pomocą programu " WYSIWYG WEB BUILDER 5" i mało podoba mi się galeria zdjeć .
    Za pomocą programu " iWebAlbum" zrobiłem ładniejszą galerię zdjeć , ale nie wiem jak dodać ją do strony zrobionej za pomocą WB-5
    Czy ktoś z fachowców z tego forum potrafi dokonać tego cudu?
    Ja wiem, że to bardzo trudne, siedzę już nad tym tydzień, ale jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie i może dlatego nie moge sobie poradzić z tym problemem.
    Może ktoś mądrzejszy ode mnie poradzić jak to zrobić?
    Z góry dziekuję

iWebalbum tworzy galerie htmlowe, więc przy zapisie/eksporcie powinna wygenerować się cała struktura plików, które powinieneś umieścić na swoim koncie hostingowym (serwerze).
    Po demie iwebalbum widzę że galeria to czysty plik html z dodatkowymi skryptami galerii, więc umieszczenie w sieci nie wymaga żadnego kombinowania.