logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Siem.c60, Sams.c100 czy Nokia.3510i dla dziewuszki (l.12)?

rybart 24 Lut 2005 10:53 1464 17
REKLAMA
  • #1 1260545
    rybart
    Poziom 23  
    Ocena: 24
    Przepraszam za takie pytanie ale nie mam zupełnie doświadczenia z telefonami.

Proszę o podpowiedź.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 1260752
    cyzyk123
    Poziom 17  
    Ocena: 6
    Witam!

Jednoznacznie ciezko odpowqiedziec na to pytanie jednakze ja osobiscie Odradzalbym kupno siemensa c60 gdzyz jest dosyc wolny. przy pisaniu sms lubi sie "zamulic" itp ogolnie jest dosyc "zabawkowy" wiec pozostaje c100 i 3510i za 3150i przemawia bardzo prosta obsluga duza zybkosc dzialania i niezawodonosc (chociaz ostatnia seria 3510 byla dosyc kiepsa :( ) natomiast c100 ma doskonala polifonie jest dosyc maly i poreczny ma dobry wyswietlacz wiec jak dla 12 letniej "dziewuszki" powinien byc odpowiedni.

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 1261118
    orczxc
    Poziom 29  
    Ocena: 8