logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie kolumny i głośniki do wzmacniacza Unitra ŁZR PW-3015?

marudaa 02 Maj 2013 21:20 3015 7
REKLAMA
  • #1 12264289
    marudaa
    Poziom 9  
    Ocena: 5
    Witam.
    Jestem tutaj nowy i zielony w tych sprawach, dlatego zwracam się z tym do Was.
    Ostatnio przytuliłem wzmacniacz Unitra ŁZR PW-3015 i 2 kolumny, niestety oznaczenia na nich są nieczytelne ;x
    Zdjęcie kolumny:
    Jakie kolumny i głośniki do wzmacniacza Unitra ŁZR PW-3015?

Głośniki są dość stare i wymagają naprawy lub w najgorszym wypadku wyrzucenia na śmietnik.
    I tutaj pojawia się mój problem, czy ktoś wie co to za kolumny i jakie głośniki zamienne do nich wstawić, czy może wyrzucić je i kupić inne kolumny? Proszę o odpowiedzi z obrazkami, linkami itp.

I ostatnie pytanie, jakie głośniki mogę podpiąć do tego wzmacniacza żeby nic się nie spaliło(proszę o nazwy, linki i inne)
  • REKLAMA
  • #2 12264934
    telecaster1951
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 818
    Są to zestawy ZgP 20-8-062.
    Które konkretnie przetworniki są uszkodzone?
    Najniższy (GD 20/20) wygląda dobrze, jeśli jest sprawny elektrycznie to zostaw go w spokoju.
    Środek (GDW 9/15) też nie wygląda źle. Działa? Jak tak, to zostawić.
    Góra, czyli GDW 6,5/1,5 jest wyraźnie poszarpany, ale na allegro można mieć go za dychę.
    marudaa napisał:
    I ostatnie pytanie, jakie głośniki mogę podpiąć do tego wzmacniacza żeby nic się nie spaliło
    O impedancji co najmniej 8om.
  • REKLAMA
  • #3 12264952
    marudaa
    Poziom 9