logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Golf 3 1.9 1995 – brak kierunkowskazów i awaryjnych, kontrolka świeci na czerwono

MEGAAA 24 Maj 2013 17:54 3942 6
REKLAMA
  • #1 12341268
    MEGAAA
    Poziom 9  
    Ocena: 1
    Witam,
    Jestem szczęśliwym posiadaczem golfa 3 di 1.9 rok 95 i mam następujący problem:
    Nie działają mi kierunkowskazy, po przekręceniu stacyjki próbuje lewy i prawy i nic, nie świecą się kontrolki, nie słychać "tykania", nie świecą się kierunkowskazy. Dodam ze światła awaryjne także nie działają, w pozycji włącznika wciśniętej nie ma reakcji, a w pozycji górnej przycisk awaryjnych cały czas świeci się na czerwono. Nie wiem co może być przyczyna bo nie znam się raczej na samochodach, bezpiecznik jest w porządku(o ile patrzyłem na ten co trzeba:) Gdy zamykam auto kierunkowskazy migają normalnie jak zwykle wiec chyba wszystkie żaróweczki są ok. Jeszcze wczoraj normalnie działały a dzisiaj w ogóle. Dodam ze wszystkie pozostałe światła działają normalnie. macie jakieś pomysły co może być przyczyna?
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 12341351
    15darekvw
    Poziom 28  
    Ocena: 569
    Sprawdz dobrze bezpiecznik oraz przerywacz,a jak zamykasz z pilota to inna bajka bo tam zasilanie na kierunki jest ze sterownik c.zamków.
  • REKLAMA
  • #3 12341363
    momik12
    Poziom 31  
    Ocena: 386
    Jeżeli jak piszesz nie znasz sie na samochodach to czas oddać auto komuś kto się na nich troszke lepiej zna. Zaraz zaczną się pytania gdzie jest przerywacz kierunkowskazów itd.
  • Pomocny post
    #4 12341405
    pawel-jwe
    Poziom 30  
    Ocena: 273
    MEGAAA napisał:
    bezpiecznik jest w porządku(o ile patrzyłem na ten co trzeba:)