logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć unifon TK7 Vekta do instalacji 4-przewodowej?

la30mirror 20 Sie 2013 16:55 7149 5
REKLAMA
  • #1 12648188
    la30mirror
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Witam mam mega problem, dodam że jestem kompletnym laikiem. Chciałbym wymienić mój stary domofon (Zakłady Elektroniczne Spółdzielnia Inwalidów w Nowem ul. Nowy Świat 39) na nowy unifon tk7(vekta). Ze ściany wychodzą 4 przewody niebieski, czerwony i 2 białe. W nowym domofonie są tylko 3 wejścia (-) (+) i trzecie jest opisane jako KE, jest to domofon dwuprzewodowy. Mam pytanie czy w ogóle można go podłączyć, jeśli tak to w jaki sposób?
  • REKLAMA
  • #2 12648296
    elektryku5
    Poziom 39  
    Ocena: 1049
    Czemu kupiłeś TK7 przed sprawdzeniem starego?

Stary unifon pewnie był zwykły analogowy, stąd 4 przewody i jest problem.

Zlokalizowałeś już chociaż która żyła starego unifonu była od czego?
  • REKLAMA
  • #3 12648615
    la30mirror
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Nie nie zlokalizowałem jak już mówiłem jestem kompletnym laikiem. Aczy analogowe nadal można kupić. Co robić ? będe wdzięczny za jakąś rade.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #5 12650521
    andziabb
    Poziom 21  
    Ocena: 53
    Witam! Radzę pójść do sklepu gdzie Pan zakupił unifon i po prostu wymienić go np na TK6. W sklepie nie powinni robić żadnego problemu..

Pozdrawiam
    http://www.eldomix.com.pl/
  • #6 12703007
    IGS

Poziom 22  
    Ocena: 60
    1. bezwzględnie wymienić unifon TK7 na inny, nowy ale analogowy
    2. uwaga: systemy z "nowego' były nietypowe pod tym względem że otwieranie wyzwalało się zwarciem pomiędzy wywołaniem a masą lub mikrofonem (nie pamiętam dokładnie)
    uważaj na to bo niejeden się na tym wyłożył, a systemy te to można powiedzieć już archiwum
    Konto firmowe:
    IGS teletechnika i automatyka obiektów