logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Goclever @400 nternet tv - Zwiekszenie zasiegu wifi w... tunerze DVB-T

Scyzoryk99 07 Wrz 2013 00:46 8280 30
REKLAMA
  • #1 12709550
    Scyzoryk99
    Poziom 9  
    Witam. Zakupiłem ostatnio tuner DvB-T Goclever @400 internet tv. Problem w tym ze tuner pozsiada bardzo mały zasięg. Połączenie zostaje często zerwane itd. Miałem nadzieje ze w środku znajdę złącze antenowe, niestety się myliłem. Z trudem znalazłem kartę sieciową, i zastanawiam się czy nie można by zrobić choć prowizorycznej antenki. ( oczywiście jestem zupełnie zielony jak każdy domorosły majsterkowicz)

Karta WiFi wygląda tak :
    Goclever <span data-slug=@400 nternet tv - Zwiekszenie zasiegu wifi w... tunerze DVB-T" title="Goclever @400 nternet tv - Zwiekszenie zasiegu wifi w... tunerze DVB-T" class="lazy contain" />
    Nie wiem czy napis na tym czarnym jet potrzebny, w każdym razie pisze tam "ralink rt5370n [...]".

Jestem pewien na 90% ze 2 z 3 zaznaczonych miejsc/styków są swojego rodzaju anteną.

Goclever <span data-slug=@400 nternet tv - Zwiekszenie zasiegu wifi w... tunerze DVB-T" title="Goclever @400 nternet tv - Zwiekszenie zasiegu wifi w... tunerze DVB-T" class="lazy contain" />

Oczywiście mogę się mylić :P.

Dziękuje z góry za pomoc, pozdrawiam Scyzoryk.
  • REKLAMA
  • #2 12719405
    kemotore
    Poziom 11  
    Faktycznie zasięg wifi tego @400 jest mizerny ale mi się udało jakoś znaleźć miejsce gdzie nie gubi zasięgu. Interesuje mnie inna sprawa, czy ktoś trafił tym urządzeniu na przeglądanie zasobów sieci domowej, np. aby przeglądnąć udostępniony katalog na komputerze stacjonarnym?
    Jeśli miałby ktoś podpowiedź to z góry dziękuję.
  • REKLAMA
  • #3 12720160
    Scyzoryk99
    Poziom 9  
    Niestety, chyba nie jest to możliwe na tym tunerze.
  • #4 12735794
    neopoll
    Poziom 11