Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie internetu z Sagemcom F@st 2704 do ps3

21 Wrz 2013 17:19 3060 8
  • Poziom 2  
    Witam. Kilka dni temu podpisałem nową umowę z orange/tp i byłem zmuszony wymienić Livebox2 na Sagemcom F@st 2704.
    Podłączenie stacjonarki przez kabel i laptopa przez WiFi przebiegło bez problemu natomiast nie mogę podłączyć ps3 zarówno za pomocą kabla jaki i WiFi.
    Proszę o pomoc, Pozdrawiam.

Dodano po 2 [godziny]:

Udało mi się ustalić ze problemem jest sam ruter który ma chyba złą konfiguracje przez co ps nie może się pod niego w pełni podpiąć. Podczas łączenia uzyskuje ip ale połączenie z internetem już nie. Sam ps wyświetla komunikat 80710102
  • Poziom 33  
    Pokaz zrzuty ekranów z konfiguracji routera.
  • Poziom 2  
    Chwilowo wystawiam tylko to bo nie wiem co dokładnie ci interesuje.
    Jestem dość zielony w tych sprawach :) wiec jak coś pisz co ci trzeba by mi pomóc. Podłączenie internetu z Sagemcom F@st 2704 do ps3
  • Specjalista Sieci, Internet
    Spróbuj ustawić w PS3 adresy IP na stałe:
    IP 192.168.1.250
    maska 255.255.255.0
    brama 192.168.1.1
    dns 194.204.152.34
    dns2 194.204.159.1
  • Poziom 2  
    Spróbowałem wprowadzić powyższy stały adres ip na PS3 po czym działy sie następujące rzeczy:
    Pierwsza próba to uzyskanie ip ale brak połączenia z internetem, po drugiej uzyskanie ip i połączenie z internetem ale ps3 wyświetla komunikat o braku najnowszej aktualizacji po czym zerwanie połączenia. Chciałem dać już sobie spokój ale postanowiłem być zawzięty :P trzecia próba to uzyskanie ip połączenie sie z internetem i nawet ps zaczął ściągać aktualizacje ale po 3min stracił połączeni i wszystko diabli. Czwarta próba brak uzyskania ip.
    Po tym odpiłem pc od modemu i wyłączyłem wszystkie urządzenia WiFi zostawiłem samego ps3 ale to też nic nie dało.