logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie kupić głośniki do TV - Samsung Sync Master 2333HD

Maciek0468 12 Paź 2013 18:19 3495 6
REKLAMA
  • #1 12835995
    Maciek0468
    Poziom 10  
    Ocena: 38
    Witam serdecznie, chciałbym poprawić jakość dzwięku w moim TV.
    TV to wspomniany wcześniej Samsung Sync Master 2333HD.
    Zależymi na uzyskaniu dzwięku przestrzennego w dobrej jakości. Na chwilę obecną bazuje na wbudowanych głośnikach w TV. Co do cen się nie wypowiadam, bo przyznam szczerze, że w temacie jestem kompletnie zielony.

Celował bym w jakieś optymalne rozwiązania tj. rozsądny sprzęt, za rozsądne pieniądze. Sam TV należy raczej do tych budżetowych, więc chciałbym, aby cena sprzętu audio który miałbym zakupić - nie przekraczała wartości TV :D

Telewizor stoi w średnim pokoju (z wyjściem do kuchni, na balkon i do przdpokoju), mam świadomość że uzyskanie idealnych warunków jest niemożliwe. Wydaje mi się natomiast, że poprawa dźwięku jest możliwa stąd ta prośba.
    TV jest na stałe zesparowany przez HDMI z laptopem, oglądam na nim najczęściej mecze piłki nożnej i inne wydarzenia sportowe, sporadycznie filmy. Słucham radia i muzyki :)

Proszę o pomoc i doradztwo co kupić. Zwracam się z prośbą aby wskazane komponęty były kompatybilne z telewizorem (złącza, wejścia itp.)

Z góry dziękuje za okazałą pomoc i poświęcony czas.
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 12837484
    petrus
    Poziom 24  
    Ocena: 32
    Co będzie źródłem dźwięku ? Posiadasz dekoder sat. lub tv kablowej ?
    Co będzie źródłem słuchanej muzyki ?
  • REKLAMA
  • #3 12837561
    Maciek0468
    Poziom 10  
    Posiadam dekoder od UPC. Źródłem dźwięku będzie TV.

Całość funkcjonuje w taki sposób, że jak chcę oglądać telewizję to w menu TV ustawiam sygnał z dekodera od UPC. I mam TV.