Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TLC5940 poza środowiskiem Arduino

fragi 19 Paź 2013 19:44 1704 7
  • #1 19 Paź 2013 19:44
    fragi
    Poziom 9  

Witam!

Moje pytanie dotyczy generatora TLC5940. Osobiście nie odpowiada mi środowisko Arduino i zastanawiam się, czy dałoby radę programować ten układ np. w WinAVR. Poszperałem trochę w internecie i nie znalazłem bibliotek innych niż do Arduino. Próba skompilowania programu w WinAVR z zastosowaniem bibliotek do Arduino kończy się niepowodzeniem. Czy istnieją takie biblioteki? Co można zrobić w tej sytuacji?

0 7
  • #2 19 Paź 2013 20:03
    BlueDraco
    Specjalista - Mikrokontrolery

Napisać własne procedury?

0
  • #3 20 Paź 2013 10:43
    fragi
    Poziom 9  

Jasne, chciałbym umieć napisać takie własne procedury, ale jestem początkujący i dopiero zaczynam naukę z C i mikrokontrolerami. Udało mi się znaleźć coś co nazywa się "Demystifying the TLC5940". Są tam przedstawione takie procedury, ale jak dla mnie zbyt skomplikowane. Mi wystarczyłoby napisać prosty program zapalający jedną diodę, a resztę ogarnąłbym sam.

0
  • #4 20 Paź 2013 13:32
    McMonster
    Poziom 32  

Jeśli jesteś początkujący i nie rozumiesz tego, co znalazłeś, to dlaczego nie zaczniesz od podstawowych rzeczy? Na siłę nic nie przeskoczysz.

0
  • #5 20 Paź 2013 15:17
    fragi
    Poziom 9  

Nie bez powodu. Wykonuję prototyp pewnego urządzenia, mam takie zlecenie w pracy. McMonster, racja, zacznę więc od Arduino, nie mam na razie innej opcji.

0
  • #6 27 Paź 2013 02:03
    pablo5
    Poziom 9  

A widziałeś kolego ten film na YT: "How to Control a Ton of RGB LEDs with Arduino & TLC5940". Autor tego filmu zamieszcza kody programu pod arduino, ale bez bibliotek, więc łatwo to przerobić na czyste C. Wspomniany kod (również w opisie pod filmem): http://www.kevindarrah.com/download/arduino_code/TimersCountersV7.ino