Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jestem początkujący i chciałbym złozyc stroboskop. HELP ME

===magik=== 18 Mar 2005 13:49 876 7
    ===magik===
    Level 2  
    Witam, jestem nowicjuszem w tej dziedzinie, ale zamierzam sie rozwijac. Na początek bym chciał złozyc własny stroboskop. Bedzie to dla mnie duza satysfakcja... Ale tu zacyznają się schodki, nic nie kapuje z tych schematów ani nic, nawet nie wiem jak PALNIK wygląda... Więc napisałem do Was, abyście mi pomogli. Moja prosba jest taka, żeby ktos do mnie napisał na GG, ja bym kupił częsci i wszystko by mi tłumaczono, oczywiscie przez GG. Jeżeli jest ktos chętny, to bardzo proszę pomószcie mi.
    Pozdrawiam Damian
    binio88
    Level 12  
    Mistrzunio ale podaj swój numer gg
    ===magik===
    Level 2  
    zapomnałem:) 4081769(jestem niewidoczny)
    paok
    Level 15  
    Witam
    Myślę, że to nie jest dobry pomysł dla początkującego elektronika. Może jakiś wzmacniacz byłby lepszym pomysłem (albo inny układ o niższych napięciach występujących w układzie). Ale jak już będziesz to robił to bardzo uważaj na bardzo wysokie napięcie które występuje w układzie stroboskopu. Konkretnie napięcie na palniku. Jast tam napięcię rzędu kilku kV (ok. 3000V). Które potrafi dosyć dobrze porazić człowieka !!
    Jeszcze raz zalecam ostrożność !!!
    Pozdrawiam
    ===magik===
    Level 2  
    Ale jeżeli nie jest podłączone do prądu to nic sie nie stanie, a jak włącze do produ to juz bedze w obudownie. Więc tez jest ryzyko ze porazi prądem??
    Piotr_Rudy
    Level 10  
    a moglby mi tesz ktos taka informacje o stroboskopie udzielic??moje gg 4955451
    adammc

Level 26