logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

HP Compaq 6720s - czarny ekran i kursor po uruchomieniu systemu Windows

Monika5515 28 Paź 2013 17:47 9324 4
REKLAMA
  • #1 12890586
    Monika5515
    Poziom 2  
    Witam , mam zapytanie dotyczące moje laptopa marki Hp Compaq 6720s otóż kiedy włączam laptop na początku pojawia się logo Hp, ładuje się Microsoft ( paseczek ) wyskakuje kursor , czarne tło i nic dalej . Za wszystkie rady dziękuję :) ( i od razu mówię , że jestem laikiem w tych sprawach ) ;D
  • REKLAMA
  • #2 12890672
    marci4
    Poziom 31  
    Ocena: 177
    Z tego co opisujesz to jest coś nie tak z Systemem Operacyjnym i prawdopodobnie wymaga on zainstalowani na nowo lub skomplikowanej naprawy. Jak sama powiedziałaś jesteś laikiem w takich sprawach więc lepiej jak oddasz komputer do jakiegoś fachowca.
  • REKLAMA
  • #3 12890678
    mati211p
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Ocena: 1131
    Może jakiś wirus. Zalecałbym wstępnie przeskanowanie jakimś antywirusem LiveCD.
  • REKLAMA
  • #4 12891195
    wiesiek2121
    Poziom 12  
    Ocena: 5
    Ściągnij z googli na innym sprzęcie program Kaspersky Rescue Disk 10 wypal go na płytce a następnie uruchom laptopa z tej płytki , jeżeli nie pomoże to ściąnij Kaspersky Virus Remowal Tool i uruchom laptopa w trybie awaryjnym z dostępem do sieci . Uruchamiasz i po pokazaniu się logo windowsa wciskasz klawisz F8 i zaznaczasz Tryb awaryjny z dostępem do sieci chwilę czekasz i uruchamiasz Kaspersky Virus Remowal Tool
    Pozdrawiam

Dodano po 6 [minuty]:

Uruchamiasz laptopa

Dodano po 1 [godziny] 44 [minuty]: