logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

ARDO TL400 - programator zatrzymuje się, konieczność ręcznego przestawiania

re14sato 08 Sty 2014 20:31 1776 11
REKLAMA
  • #1 13154173
    re14sato
    Poziom 15  
    Ocena: 15
    Witam,

mam taki problem z pralką ARDO TL400, mianowicie, gdy ustawię programator i włączę pralkę, ta po kilku "pyknięciach" programatora zatrzymuje się wtedy muszę do niej podejść przekręcić programator o jeden ząbek lub w jednym momencie o 3 ząbki aby pralka ruszyła dalej. Nie znam się na tym zbyt dobrze dlatego zwracam się do Was o pomoc.
    Dodam, że to pralka w mieszkaniu wynajmowanym i tak jest od początku, ale chciałbym to jakoś naprawić jeśli się oczywiście da, nawet niewielkim nakładem pieniążków.

Z góry dziękuję za pomoc
    Pozdrawiam,
    Rafał.
  • REKLAMA
  • #2 13154194
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 13154214
    re14sato
    Poziom 15  
    Może to głupio zabrzmi, ale jak to mogę sprawdzić :)
  • REKLAMA
  • #4 13154300
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #5 13154315
    Svavo
    Poziom 23  
    Ocena: 30
    re14sato napisał:
    Może to głupio zabrzmi, ale jak to mogę sprawdzić :)

Ręką przyłożoną do szyby w drzwiach ;)
  • REKLAMA
  • #6 13154387
    re14sato
    Poziom 15  
    Patrząc na dzisiejszą temperaturę na zewnątrz to by było możliwe, ale obmacałem całą pralkę i nigdzie nie jest ciepła jakoś(pranie robi się od około 25 minut na 40 stopni)
    Skoro, nie ruszy póki nie osiągnie 30 stopni, tzn., że grzałka jest ok bo pralka po ustawienia od początku pobiera wodę dopiero później się zatrzymuje.
    Dodam tylko, że zawsze zatrzymuje się w tym samym miejscu.
  • #7 13154533
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #8 13154545
    re14sato
    Poziom 15