logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Podłączenie TV do gniazda RTV - dobór kabla z odpowiednimi wtykami

marcin5003 19 Sty 2014 14:46 30354 11
REKLAMA
  • #1 13194683
    marcin5003
    Poziom 9  
    Ocena: 3
    Witam! Przeszukałem forum, allegro google szukałem przejściówek i nadal nie wiem o co chodzi. A mianowicie mam w ścianie gniazdko wtyk żeński i mam monitor/telewizor też ma wtyk żeński. Czy istnieje kabel tylko z męskimi końcówkami ? Szukałem i za nic w świecie nie mogę znaleźć odpowiedzi na ten temat... jestem w tym zielony nigdy nie miałem z tym do czynienia. Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź i pozdrawiam serdecznie!
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 13194734
    diantus
    Poziom 32  
    Ocena: 276
    Są w sprzedaży same wtyki męskie. Trzeba zmienić na kablu lub zmontować samodzielnie kabel z wtykami jakie potrzebne.
  • REKLAMA
  • #3 13194742
    marcin5003
    Poziom 9  
    A mógłbyś mi powiedzieć albo dać link do takiego wtyku ? Byłbym Ci bardzo wdzięczny i klikam pomógł
  • Pomocny post
    #4 13194746
    Fotodetektor

Poziom 30  
    Ocena: 335
    Chcesz na tym monitorze telewizyjnym odbierać kanały naziemnej telewizji cyfrowej ?
    W ścianie masz gniazdo TV takie jak na zdjęciu ?

Konto firmowe:
    OMNI-SAT
    WP 11, Wołów, 56-100 | Strona WWW: www.omnisat.pl
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 13194750
    diantus
    Poziom 32  
    Ocena: 276
    W każdym sklepie RTV można kupić.j Z przesyłką zawsze drożej.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 13194751
    jurek84
    Poziom 22  
    Ocena: 67
    Ewentualnie możesz 2 kable zakończone z jednej strony wtykiem F połączyć złączką za 2PLN.
  • Pomocny post
    #7 13194764
    Fotodetektor

Poziom 30  
    Potrzebujesz przewód z takimi złączami. Najlepiej zamów taki w sklepie z techniką satelitarną. Sprzedawca może lub powinien ci taki zrobić na poczekaniu.