logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć bezpiecznik przepięciowy w agregacie Kraftdele 1100?

emeryt 1937 14 Mar 2014 08:33 1572 5
REKLAMA
  • #1 13402082
    emeryt 1937
    Poziom 2  
    kupiłem agregat Kraftdele1100. Brak napięcia 12 V. Podobno nie wstawiono bezpiecznika przepięcioweg. Kupiłem. Jak go podłączyć (kabelkowanie)? Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany
  • REKLAMA
  • #2 13402123
    Oksy
    Poziom 20  
    Ocena: 26
    To na fotce to nie jest bezpiecznik, tylko mostek prostowniczy (napięcie maksymalne 1000 V; prąd maksymalny 35 A)
  • REKLAMA
  • #3 13403140
    emeryt 1937
    Poziom 2  
    O.K. Mostek prostowniczy, nie jestem elektrykiem, a tak mi powiedziano.Dzięki za sprostowanie. Ale jak ten mostek połączyć w agregacie aby w gniazdku 12V pojawiło się napięcie?
  • REKLAMA
  • #4 13403273
    Oksy
    Poziom 20  
    Jeżeli Twój model to KRAFT&DELE ST1100 KD109, nie potrzebujesz mostka (powinien być fabrycznie wbudowany w urządzenie).
    Jakie jest napięcie na gnieździe 12V ? (AC, DC czy brak napięcia).
    Jeżeli brak napięcia to bez rozebrania się nie obejdzie, czyli gwarancja przepada, więc lepiej oddać na gwarancyjną naprawę.
    Jeżeli jest napięcie AC, to końcówki mostka oznaczone "~" łączysz z gniazdem 12V i na końcówkach mostka "+" powinno być plus, a na "-" powinno być minus.
    Jeżeli masz go już rozebranego, zapodaj więcej zdjęć.

Sposób podłączenia: Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany
  • REKLAMA
  • #5 13403511
    emeryt 1937
    Poziom 2