logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy płyta główna INTEL D815EEA działa z Celeronem 433 i pamięcią PC100?

armiil 10 Kwi 2005 21:16 1644 8
REKLAMA
  • #1 1393795
    armiil
    Poziom 14  
    Ocena: 4
    Witam wszystkich z prośbą o podpowiedź.
    W kompterach jestem totalnym laikiem ,więc proszę o wyrozumiałość :)
    Mam INTELa D815EEA i chciałbym sprawdzić,czy płyta jest sprawna.
    Podłączyłem pamięć PC100 starego Celerona 433.
    Wiatrak zaczął kręcić ,ale na monitor nie zaskoczył.

Czy muszę wstawić PC133 i wyższy procesor,aby płyta ruszyła-oczywiście jeżeli jest sprawna.?
    Mogę jeszcze mieć do dyspozycji Celerona 533Mhz
    FCPGA -czy to pojęcie jest zbieżne z w/w Celeronem?

http://support.intel.com/support/motherboards/desktop/d815eea/sb/cs-013068.htm
  • REKLAMA
  • #2 1394421
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Ocena: 10445
    Celerony do 766Mhz maja FSB 66Mhz wiec nie musisz miec ramu 133Mhz.

FCPGA jest dopiero od Celerona 533A, a 533 jest na PPGA.

Sprawdz z tym 533Mhz czy ruszy.
  • #3 1415551
    armiil
    Poziom 14  
    Dziś udało mi się założyć 100% sprawnego Celerona 566Mhz FCPGA,pamięci w sumie 160Mhz - PC 100.
    Grafika 100% sprawna.

Wiatrak zaczął kręcić ,dysk też się kręci.

Monitor jednak cały czas jest w stanie czuwania.

Czy to już koniec,czy może mogę jeszcze zrobić ?
  • REKLAMA
  • #4 1415686
    jankolo
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 585
    Czy płyta wydaje jakieś dźwięki przez głośniczek? Jeżeli tak, to je opisz.
  • #5 1415718
    armiil
    Poziom 14  
    Nie znalazłem żadnej złączki do podłączenia zewnętrznego głośniczka,ale wygląda na to,że jest fabrycznie umieszczony brzęczyk opisany jako SPEAKER. Nie wydobywa się z niego żaden dźwięk.
  • #6 1415750
    Radzious
    Poziom 28  
    Ocena: 25