Część, co dokładnie oznacza błąd P0001-75. Błąd da się skasować, auto jeździ normalnie, po kilku kilometrach błąd powraca, uruchamia się tryb awaryjny, obroty do 3500 rpm. Ciśnienie paliwa podczas jazdy i na postoju w normie (takie, jak żądane). Różne korekcje wtryskiwaczy -0,77; 0; +0,1; +0,77.
Saab 9-3 2009 1.9 tid 150KM, przebieg 250kkm.
Czy ten błąd oznacza przerwany obwód, niskie ciśnienie, wysokie cienienie w szynie, czy cokolwiek innego?
Wymieniłem filtr paliwa, bez zmian. Sprawdziłem przelewy wtryskiwaczy - wszystkie równo, około 10 ml na minute na biegu jałowym.
Niesprawne są klapy wirowe. EGR sprawny, szczelny.
Będę miał dzisiaj drugi czujnik ciśnienia na listwie - zobaczę, czy wymiana pomoże.
Saab 9-3 2009 1.9 tid 150KM, przebieg 250kkm.
Czy ten błąd oznacza przerwany obwód, niskie ciśnienie, wysokie cienienie w szynie, czy cokolwiek innego?
Wymieniłem filtr paliwa, bez zmian. Sprawdziłem przelewy wtryskiwaczy - wszystkie równo, około 10 ml na minute na biegu jałowym.
Niesprawne są klapy wirowe. EGR sprawny, szczelny.
Będę miał dzisiaj drugi czujnik ciśnienia na listwie - zobaczę, czy wymiana pomoże.