Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 307 1.6 2001r - zużyte szczotki alternatora a ich wymiana

04 Maj 2014 20:45 4680 2
  • Poziom 7  
    Witam.
    Samochód: Peugeot 307 SW 1.6 110KM 2001r.
    Mój problem z samochodem polega na tym, że od czasu do czasu nie mogę go odpalić tzn: zgaszę auto na parkingu normalnie - przychodzę za chwilę, przekręcam kluczyk i nic.
    Żadnej reakcji a kontrolki wszystkie się świecą. Także akumulator sprawny.
    W tym momencie wystarczy, że podniosę maskę i lekko stuknę w alternator.
    Po tym zabiegu mogę od razu wsiadać i auto odpala normalnie.
    Kupiłem Peugeota 2 lata temu i przez ten czas zdarzało mi się to tak dwa razy do roku ale w ostatnim tygodniu zdarzyło mi się to już trzykrotnie, dlatego planuje naprawić tę usterkę.
    Podejrzewam, że przyczyną są zużyte szczotki w alternatorze (czy może się mylę - proszę o odpowiedz fachowców)?
    Czy da radę takie szczotki wymienić?
  • Poziom 17  
    Witam myślę że nie chodzi o alternator tylko zawieszają się szczotki w rozruszniku ,a stukając w alternator w jakiś sposób przenosi się to na rozrusznik który to najpierw trzeba przejrzeć /wymienić szczotki / wracając do pytania - w alternatorze też się da wymienić szczotki ale w większości są one wraz z regulatorem napięcia .
  • Poziom 1  
    Witam, mam podobny problem w Citroenie C4 1.6 16v, auto nie zapala i trzeba je kawałek pociągnąć żeby wszystko wróciło do normy. Czy udało się ustalić co było problemem i go rozwiązać?