Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Deimic One - Szkolenia
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 80 2.0E 115 km Prawdopodbnie ABK warto?

karol19000 17 Maj 2014 11:11 7977 7
  • #1 17 Maj 2014 11:11
    karol19000
    Poziom 8  

    Witam mam do kupienia sprowadzoną z Niemeic 80-tkę rocznik 1993 prosta wersja bez elektorniki lusterka i szyby manual. Ale to nie jest najważniejsze interesuje mnie mechanika silnik ma prawdopodnie oznaczenie ABK jakie macie opinie o tych silnikach 2.0 ABK czy warto ? Jak to się sprawuje w gazie lepiej zwykły gaz czy sekwencję? Proszę o szerokie opinie!

    0 7
  • Deimic One - Szkolenia
  • #2 17 Maj 2014 17:11
    Alfred_92
    Poziom 32  

    Ogólnie silnik bez jakichś poważniejszych wad, moc do tej 80 powinna być wystarczająca. Wszystko zależy od tego ile kosztuje to auto, bo niestety większość tych 80 to zwykłe roztrzaskane zaniedbane (w myśl bzdurnej idei że w niemieckim aucie nic nie trzeba wymieniać bo się nie psuje, ew. wystarczy zadrutować)szroty. A co do sprowadzania tak starego auta z Niemiec, wydaje mi się że będzie to kosztowało więcej niż jest warte tj. tłumaczenia, opłata od ochrony środowiska (czy jak to się tam zwie), możliwe że przegląd, tablice, no i oczywiście sam samochód.
    Więc jak już powiedziałem wszystko zależy ile samo auto kosztuje.

    0
  • Deimic One - Szkolenia
  • #3 17 Maj 2014 18:48
    ociz
    Moderator Samochody

    karol19000 napisał:
    Jak to się sprawuje w gazie lepiej zwykły gaz czy sekwencję?

    W samej benzynie bezproblemowy. Gaz w I/II generacji porażka, problematyczny i dużo traci na osiągach, choć nie wszystkim to przeszkadza. W IV generacji też nie za ciekawie, bo bez zdjęcia kolektora nie ma najmniejszych szans na w miarę poprawne nawierty, a tylko nieliczni instalatorzy to robią i z uwagi na fullgroup-e wymaga szybkich wtryskiwaczy.

    -1
  • #4 19 Maj 2014 11:42
    karol19000
    Poziom 8  

    Czyli raczej pewnie w grę wchodzi tylko sekwencja ? Za autko koleś chce 4 tysiące trzeba liczyc że wszystko wyniesie mnie 5500 nie licząc gazu. Auto na prawdę wygląda obiecująco oglądałem już kilka krajowych 80 i onen ie doruwnują tej niemieckiej sa dobite powydzierane a 80 to 80 cześci tanie duża dostępność i niemiec nie jest tak wybity jak polak wiadomo też auto nie jest młode 93 rocznik robi swoje. Martwi mnie tylko ten gaz czy zwykły czy sekwencja. z firmy gazującej polecają sekwencję bo mówią że na tym silniku może zwykła strzelać i uszkodzić dolot.

    -1
  • #5 19 Maj 2014 12:30
    wichurewicz
    Poziom 24  

    Tanie i dostępne części ma teraz całe mnóstwo marek samochodowych, to może być argument za niemal każdym modelem.
    Krajowe egzemplarze dobijają atechniczni właściciele, dla których niemieckie = niezawodne, co oni odczytują jako "nie trzeba zmieniać oleju ani filtrów, nie trzeba zaglądać pod maskę, nie trzeba interesować się zawieszeniem ani podejrzanymi odgłosami, bo przecież jeździ". I potem jest to co jest.

    0
  • #6 19 Maj 2014 17:25
    karol19000
    Poziom 8  

    Zgadza się no u mnie w samochodzie żaden odgłos nie przejdzie bez zbadania tego. Niestety z tego co sie dowiedziałem to autko tylko sekwencje najlepiej toleruje. A co innego polecacie w przedziale 6 tysiecy?

    0
  • #7 19 Maj 2014 17:50
    Alfred_92
    Poziom 32  

    Fiat punto II, opel corsa b, jakiś francuz typu laguna phI, saxo, nissan: Almera lub Primera. Tego jest cała masa, ważne żeby szukać czegoś co jest zadbane. Niekiedy lepiej kupić zadbane auto które uchodzi za awaryjne niż zajechanego "pancernika".

    0
  • #8 19 Maj 2014 21:50
    karol19000
    Poziom 8  

    Szukałem laguny 99 rok i na taka sie zdecyduje ostatecznie brat miał 4 lata taka i nic oprocz dwoch amortyzatorow i alternatora ! Teraz ma lagune 2002 1,9 dci z tym mial troche wiecej przygod tak jak planowałem lagune tak i sie bede trzymał ! Audi odpada oplaty i gaz wyniosa mnie jakies 7500 zł wiec audi odpada wole lagune za 5500 i gaz do niej przynajmniej auto młodsze

    0