logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Rejestrator NVR-IP resetuje się przy konfiguracji kamer w sieci klienta

Zajkovsky 21 Maj 2014 08:42 4059 10
  • #1 13621406
    Zajkovsky
    Poziom 9  
    Witam,

Jestem osobą początkującą w temacie monitoringów IP i na wstępie pojawił mi się problem z w/w tematem. Poznałem teorie itd, i założyłem mój pierwszy monitoring u klienta. Podłączyłem się do sieci itd, ustawiłem IP, porty. Na laptopie obraz widoczny z wszystkich trzech zamontowanych kamer i pojawia się problem z rejestratorem. W momencie próby skonfigurowania podglądu na rejestratorze, zaczyna się resetować i tak w kółko. Kombinowałem z ustawieniami, przywróciłem ustawienia fabryczne i na chwilę udało się połączyć z dwoma kamerami po czym znów zaczął się restartować. Wziąłem go do domu podłączyłem pod swoją sieć i....wszystko działa jak należy.
    Teraz moje pytanie: w czym jest problem bo już nie mam pojęcia?
    Schemat podłączenia: 3 kamery i rejestrator switch, switch podłączony do routera, wszystko skonfigurowane.
  • #3 13623493
    jimasek
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2681
    Zajkovsky napisał:
    Schemat podłączenia: 3 kamery i rejestrator switch, switch podłączony do routera, wszystko skonfigurowane.

Adresacja na tych kamerach i rejestratorze wpisywana ręcznie czy rezerwacja na DHCP routera?
  • #4 13624252
    Zajkovsky
    Poziom 9  
    jimasek napisał:
    Zajkovsky napisał:

Adresacja na tych kamerach i rejestratorze wpisywana ręcznie czy rezerwacja na DHCP routera?

Wpisane ręcznie...przejrzę znów czy wszystko dobrze mam skonfigurowane, bo może gdzieś się pomyliłem
  • #5 13625134
    jimasek
    Ocena: 2681
    Od tego bym zaczął plus sprawdzenie jak wygląda DHCP na routerze i czy wszystkie pozostałe hosty w sieci małą adresację pobieraną z automatu.
  • #6 13626731
    Zajkovsky
    Poziom 9