logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy Sapphire Radeon R7 250 i Corsair VS 550W pasują do mojego PC?

senku 07 Cze 2014 02:31 966 4
REKLAMA
  • #1 13685846
    senku
    Poziom 2  
    Witam, chciałbym kupić do mojego komputera kartę graficzną oraz zasilacz.

Specyfikacja komputera:
    Procesor: Intel Dual Core E4400
    Płyta główna: MSI G41M-SP20
    Zasilacz: BanditPower 500W
    Pamięć: DDR3 4GB 1333MHz

Jeśli chodzi o kartę to planuję zakupić: Sapphire Radeon R7 250 2GB DDR3 PCI-E BOX

Zasilacz: Corsair VS 550W

Czy jest to dobry wybór? Jeśli nie, to proszę o propozycję. Mój budżet na teraz to około 500 zł. W następnym miesiącu planuje kupić nowy procesor oraz płytę główną jeśli będzie potrzeba. Dodam, że w temacie sprzętów komputerowych jestem początkujący i liczę na pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 13685850
    Pete_O
    Poziom 32  
    Ocena: 24
    senku napisał:
    Jeśli chodzi o kartę to planuję zakupić: Sapphire Radeon R7 250 2GB DDR3 PCI-E BOX

Zasilacz: Corsair VS 550W

Czy jest to dobry wybór? Jeśli nie, to proszę o propozycję.
    Karta raczej badziewna, do tego z DDR3??? Szukaj wersji z DDR5, a lepiej: czegoś z ciut wyższej półki: R7 260X lub może GTX 750 (niestety - oznacza to, że zapłacisz ze 100zł więcej, ale warto moim zdaniem).
    Zasilacz wymieniłbym na Thermaltake Smart SE 530W Modular (ewentualnie niemodularny i tańszy XFX Core 450W też z dużym zapasem wystarczy do każdej z tych kart, niezależnie od CPU).
    Corsair VS to najniższa półka z tzw. markowych i nie zaliczam do polecanych; chyba, że ktoś ma bardzo napięty budżet lub ogólnie niedrogi sprzęt. Skoro będziesz modernizował dalej, to lepiej kupić PSU odrobinę pewniejszy (i może modularny).
  • REKLAMA
  • #3 13686558
    senku
    Poziom 2