logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Pomoc w dobraniu dysku twardego zamiast ST3120022A ATA DEVICE

Jaina 11 Cze 2014 20:22 1269 6
  • #1 13699087
    Jaina
    Poziom 2  
    Witam,

zacznę od tego, że w temacie komputerów jestem laikiem.
    Bardzo proszę o pomoc doborze dysku twardego, stary odmawia posłuszeństwa, był już reanimowany przeze mnie kilkukrotnie, w tej chwili z 120 GB dostępnych jest 60 GB. Cały zestaw komputerowy ma już ponad 10 lat, więc ma prawo odmawiać posłuszeństwa.

Chciałabym pomalutku wymieniać części w miarę moich skromnych możliwości finansowych. Zaczynam od dysku, gdyż włączanie komputera i zapisywanie czegokolwiek zaczyna przypominać rosyjską ruletkę, zadziała, albo i nie.

Typ procesora: AMD Sempron, 1839 MHz (9 x 204) 3000+
    Nazwa płyty głównej: Abit KV8 Pro / KV8 Pro-3rd Eye (5 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394)
    Mikroukład płyty głównej: VIA K8T800Pro, AMD Hammer
    RAM: 512 MB PC3200 DDR SDRAM (2szt. - drugą dokupiłam rok temu)
    Dysk fizyczny: ST3120022A ATA Device (120 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/100)

Pyt.1) Chciałabym kupić taki dysk
    Link

Czy jest możliwość podłączenia takiego dysku do mojego zestawu tak aby działał oczywiście;) Domyślam się, że konieczna będzie jakaś przejściówka lub coś podobnego... Albo bardzo proszę o propozycję czegoś co w dalszym ciągu będzie działać na tym komputerze jednocześnie umożliwiając dalszą zmianę podzespołów na lepsze.

Pyt.2) Czy macie może jakieś propozycje na kolejność wymiany dalszych podzespołów, tak aby komputer w dalszym ciągu działał...

Już teraz z góry serdecznie dziękuję za wszelkie odpowiedzi. Stać mnie obecnie na wydatek do 250 zł. Na kolejny zakup najwcześniej za kilka miesięcy, dysk do tego czasu raczej nie przetrwa.
  • #2 13699104
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #3 13699136
    Jaina
    Poziom 2