Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Rekord silnik 22E - szukam schematu BOSCH LE-JETRONIC

16 Cze 2014 21:22 3549 15
  • Poziom 36  
    Silnik jak w temacie.

    Robiony jest swap tego silnika do manty.

    Wiązka niby jest cała nic nie opisana.

    Są trzy komputery ( moduły ).

    Potrzebny schemat instalacji pod maską.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 39  
    Schemat mało czytelny, wiązkę masz całą? Jeśli tak, to interesuje Ciebie jedynie podłączenie do instalacji auta. Powinno być na wyjściu gruby brązowy masa, czerwony plus (30), zielony sygnał na obrotomierz, czarny 15 i zasilanie pompy. Na upartego mam gdzieś schemat, ale musiałbym go odkopać :D Wkładasz w miejsce dwulitrówki?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 36  
    manta napisał:
    Schemat mało czytelny, wiązkę masz całą?


    Jedyny jak mam. Wiązka niby jest ( foto ) - tylko nic nie opisane.

    manta napisał:
    Wkładasz w miejsce dwulitrówki?


    Był najprwdopodobniej 1.9 gaźnik.

    manta napisał:
    Na upartego mam gdzieś schemat, ale musiałbym go odkopać


    Było by miło jak by się coś znalazło.
  • Poziom 39  
    Mam tylko okrojony schemat :cry: Twoja instalacja jest dodatkowo wyposażona w regulacje dynamiczną wolnych obrotów i prawdopodobnie moduł służący do spełnienia normy euro. Tak jak napisałem, przewód ten przy sterowniku to masa układu, czerwony gruby zakończony oczkiem to plus z akumulatora i przy nim masz kostkę łączącą się z instalacją auta. Żółte kostki to wtryski, ostatnia trzy pinowa to regulator obrotów, przewód masowy i pozostałe dwie kostki to trzy pinowa TPS, pięcio przepływomierz, Ta obok modułu to aparat zapłonowy, wrzuć zdjęcie modułu obok przekaźnika, to będę wiedział czy to sterownik od układu euro.
  • Poziom 36  
    Foto dam jutro .

    Ale mogło być coś z prymitywne euro , bo jest metalowy wąż wpięty w kolektor wydechowy i idzie do czegoś niby EGR.

    Dodam ,ze silnik + instalacja jest od auta ze skrzynią automat i podobno była klimatyzacja.
  • Poziom 39  
    Wiesz że przewody paliwowe masz do wymiany, i króciec w zbiorniku?
  • Poziom 36  
    manta napisał:
    Wiesz że przewody paliwowe masz do wymiany, i króciec w zbiorniku?


    Wiadomo ,ze tak.

    Ale to jest robota dla mechanika - ja mam porobić tylko instalację.
  • Poziom 39  
    Spoko, myślałem że robisz wszystko :D Ja kilka razy wkładałem, ale trochę większe :D
  • Poziom 39  
    Pierwsze foty, to sterownik wolnych obrotów, potem ecu, ostatni to od klimy i abs, do usunięcia.
  • Poziom 36  
    Nadal by się przydał schemat.

    WG. tego schematu moduł 15 i 45 są połączone nat. wg reala wiązki nie są.
  • Poziom 39  
    Proszę:
    Opel Rekord silnik 22E - szukam schematu BOSCH LE-JETRONIC

    Pozostałe dwa sterowniki, fabryka dołożyła z czasem. Sterownik silnika nie był przystosowany do regulacji biegu jałowego, więc dołożono sterownik, na schemacie masz zawór termiczny którego u ciebie nie ma.
  • Poziom 9  
    Witam
    miło mi ze moje zdjęcia są wszędzie :D
    czego nie widać na schemacie?
    jakie pytania masz co do schematu czego nie wiesz ?

    Opel Rekord silnik 22E - szukam schematu BOSCH LE-JETRONIC

    Moderowany przez manta:

    A które zdjęcia są Twoje?

  • Poziom 9  
    schemat / podpisane przeca dziad/
    i te 2 zresztą wkleiłem z opisem
    :D
    na schemacie :
    dla ---> Łukasza / Kurzeli/ schemat orginalne z Opla na Mangalii w warszawie

    co do tematu mam książke o recu 2.2 i jest tam jeszcze pare schematów i informacji
  • Poziom 36  
    Auto odpalone wg schematów z początku tematu.