Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

SONY smart tv - jak ustawic proxy zeby odbieral polskie VOD?

zieloonioo 21 Jun 2014 06:14 5250 3
    zieloonioo
    Level 2  
    Witam. Jestem zielony jak na to wskazuje moj nick, mam pytanko.

MAM SONY TV w805 w UK zalezy mi na odbiorze polskich VOD. W tv jest jakas opcja korzystania z serwera proxy ale nie mam pojecia z czym to sie je. Czy ktos moglby mi wytlumaczyc jak mam to ewentualnie zrobic, zaoferowac serwery proxy - moge zaplacic, I czy to wogole bedzie dzialalo na adsl?
    Polon_us
    Level 42  
    zieloonioo wrote:
    I czy to wogole bedzie dzialalo na adsl?

To jest podstawowe pytanie. Kolega nie podał, jaką wersję ADSL używa. Można to sprawdzić u dostawcy Internetu. Ewentualnie wejść na stronę speedtest.net i wykonać test szybkości połączenia do wybranego miasta w Polsce np. Warszawy. Jeżeli "download" wyniesie co najmniej kilka (min. 3-4) Mbit/s to można uznać, że plan ma szanse powodzenia. O ile kolega przeprowadzi taki test, proszę podać jaki wynik został uzyskany.

Jeżeli ten test wypadnie dobrze, to sugerowałbym takie rozwiązanie.

Używam połączenia proxy, aby móc oglądać transmisje sportowe. Nawet nie próbowałem "walczyć" z telewizorem, aby połączyć go poprzez proxy. Są pewne przeszkody techniczne które spowodowały, że nawet nie próbowałem. Tylko używam komputer/laptop i jeśli mam ochotę, to podłączam do telewizora. Uważam, że takie rozwiązanie jest najbardziej optymalne przy połączeniach proxy.

Jeżeli koledze to będzie odpowiadało, to może sprawdzić ofertę firmy z której korzystam -> Link
    Proszę wybrać pakiet MD1 i test 14-dniowy na początek - kosztuje tylko 1 zł. A jeśli wszystko będzie grało, to wybrać dłuższy odcinek czasu.