logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Makrokierunek na Politechnice Śląskiej - opinie i poziom języka angielskiego

CharlieNash 21 Cze 2014 13:26 3252 7
  • #1 13727168
    CharlieNash
    Poziom 9  
    Miał ktoś styczność z makrokierunkiem:

Automatyka i Robotyka, Elektronika i Telekomunikacja, Informatyka (w języku angielskim) - wydział : Automatyki, Elektroniki i Informatyki (stacjonarne I stopnia)?

Jestem po technikum, technik elektronik ze specjalizacją automatyka przemysłowa.

Pytania miałbym następujące:

1) Po pierwsze jak to wygląda z językiem. Raczej z angielskim problemów nigdy nie miałem, maturki na 100% (gorzej mi trochę idzie w rozmawianiu, ale się wyrabiam cały czas), nie miałem jednak żadnego angielskiego zawodowego, toteż nie znam za dobrze słownictwa zawodowego. Pytanie moje jest takie, czy od wejścia wymagają bardzo wysokiego poziomu, znajomości słownictwa zawodowego i zdawania czegokolwiek po angielsku czy to się wszystko wyrabia z czasem?

2) Czy to jest kierunek "od wszystkiego" czyli "do niczego" i lepiej wziąć sobie jakiś inny bardziej skonkretyzowany np. Automatyka i Robotyka?

3) Jedno ze standardowych pytań: czy jest trudno?

4) I drugie: jak tam później z pracą?

5) No i trzecie: czy ma ktoś obeznanie w progach, czy ciężko jest się dostać?

Szukałem podobnych tematów, ale znajdowałem tylko dosyć "wiekowe".

Dzięki z góry za odpowiedzi!
  • #2 13734376
    Obywatel LutZek
    Poziom 13  
    Ocena: 28
    Z racji tego, że studiuję elektronikę - jestem w stanie odpowiedzieć Ci tylko na pierwsze pytanie, mianowicie - jeszcze nikt, nigdy z powodu języka nie wyleciał z tych studiów ;)
  • #3 13744671
    24121967
    Poziom 12  
    Ocena: 23
    Dostać się łatwo. W ostatnich latach na pierwszym naborze zwykle było mniej chętnych niż miejsc, więc aby się dostać wystarczy chęć szczera.
  • #4 13744708
    CharlieNash
    Poziom 9