Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dell 3537 CZARNY EKRAN

kabul93 28 Cze 2014 18:40 1767 3
  • #1 28 Cze 2014 18:40
    kabul93
    Poziom 2  

Witam, dwa tygodnie temu kupiłem laptopa Dell 3537 I7, 1TB, AMD Radeon 8850M. Po aktualizacji do Windows 8.1 pojawił się problem. Po długim nieużywaniu laptopa ekran gasł, a następnie już nie powracał i należało robić restart kompa. Postanowiłem to zmienić znalazłem na forum odpowiedź, jak to naprawić.
    Chciałem postępować według zasad, jednak nie odinstalowałem sterowników karty graficznej z menadżera urządzeń, potem ściągałem nowe sterowniki i coś zrobiłem nie tak (jestem totalnym laikiem). Teraz komputer się włącza pracuje, pojawia się ikonka della, ale potem cisza, nic się nie dzieje, przy poruszaniu myszką, pokazuje się kursor, w chwilę potem gaśnie oraz pojawia się kółko kursora od ładowania, a potem już nic więcej się nie dzieje. Czy mogę sobie jakoś sam z tym poradzić, czy pozostał mi tylko serwis? Bardzo mi zależy, bo zostaje bez kompa.

Proszę o pomoc

PS. Nie przeglądałem forum z powodu paniki, jeśli gdzieś jest taki problem proszę o link.

Dodano po 46 [sekundy]:

Tutaj link gdzie korzystałem z pomocy(pierwszy wpis)
    http://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/fo...2d812175dd0?page=4&tm=1403972178512#LastReply

0 3
  • #2 28 Cze 2014 19:17
    SkyyX
    Poziom 18  

sprawdz czy da się właczyc tryb awaryjny

Dodano po 4 [minuty]:

masz plyte z systemem albo zapis recovery systemu ?

0
  • #3 28 Cze 2014 19:36
    kabul93
    Poziom 2  

udało mi się zrobic odświeżanie komputera, na razie czekam

0
  • #4 08 Paź 2014 21:30
    Marek Sojka
    Poziom 1