logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Władimirec T25 - Łupanie w skrzyni przy 2 i 4 biegu, zakleszczanie na redukcji

maki666expert 01 Lip 2014 17:31 4050 3
REKLAMA
  • #1 13758805
    maki666expert
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Witam!

Jestem początkujący, mam problem z skrzynią we władku przy wrzuceniu na 2 lub 4 i ruszeniu w skrzyni coś łupie tak jak by tryby sie nie do końca zazębiały w dodatku jak wrzucam na redukcje biegi się zakleszczają na amen co może byc przyczyną proszę o pomoc

z góry dziękuje!
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 13758924
    tesla97
    Poziom 20  
    Ocena: 156
    Nikt tego nie wie kolego za przeproszeniem.

A tak na poważnie. Wrzucanie biegów musi tak przebiegać. No chyba, że w ogóle nie wchodzą lub podczas jazdy coś jest nie tak. W takim przypadku prawdopodobnie uszkodzone tryby w skrzyni bez rozbierania się nie obejdzie.

Co do reduktora to wada może być mniejsza. Może wajcha od reduktora jest uszkodzona pod pokrywą i nie może przesunąć odpowiedniego popychacza zmiany trybu (trybiku). Lub też tryb od reduktora (ten drugi bo są szybkie i wolne) jest całkowicie popsuty i to on jest przyczyną wszystkich uszkodzeń. Może kawałek trybu od reduktora uszkodził biegi.
  • REKLAMA
  • #3 13764135
    maki666expert
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    dziękuje za odpowiedz

prawdopodobnie tryb odpowiadający za 2 i 4 bieg jest uszkodzony bo rozkręciłem pokrywe na pierwszy rzut oka wszystko było ok ale po wciśnięciu sprzęgła okazało sie że coś blokuje przesuwanie popychacza okazało sie że poprzez odkleszczanie biegów rozbite były końcówka tego drążka co na nim jest popychacz oszlifowałem końcówke, wszystko chodziło ,skręciłem no i redukcje działają a na 2 i 4 nadal coś łupie podczas jazdy widocznie bieg był nie do końca wrzucany i tryb uległ uszkodzeniu
  • #4 13961346
    giergusbis
    Poziom 12  
    Ocena: 21