logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór tabletu do internetu i GG z dobrym WiFi i klawiaturą w cenie 700-900 zł

lukash90 14 Wrz 2014 10:22 1773 4
REKLAMA
  • #1 13959047
    lukash90
    Poziom 16  
    Ocena: 10
    Witam, wiem że takich tematów jest już mnóstwo ale, może właśnie dlatego, że jest ich tak wiele, nie znalazłem odpowiedniego dla siebie. Szukam tabletu, który służyć będzie w 99 % do przeglądania stron internetowych oraz używania dowolnego komunikatora obsługującego klasyczne gadu-gadu. Niestety jestem kompletnym amatorem w tych sprawach, nie posiadam nawet smartfona a sprzętu z androidem w życiu w ręku nie miałem (tak, tacy ludzie jeszcze istnieją :) ) więc nie wiem na co konkretnie zwrócić uwagę przy wyborze. Zależy mi, aby tablet miał:
    -stabilnie działające WiFi, bez żadnego rozłączania i gubienia sygnału metr od rutera, 3G mieć nie musi, gdyż głównie będzie wykorzystywany w domu
    -możliwość podłączenia małej klawiaturki, dotykowe pisanie to złooo :)
    -przede wszystkim szybki - procesor i ilość RAM muszą być wystarczające na szybkie ładowanie stron internetowych, płynne przewijanie i zoomowanie. Nie chciałbym szukać jednej informacji na stronie przez kilka minut. Nie wiem jakimi parametrami operuje się przy tabletach, jakie wymagania ma android itp. W moim PC 2GB RAM i C2D 2.3 GHz w zupełności wystarcza :P
    -ekran może być 7 calowy, chociaż fajnie gdyby był większy, natomiast koniecznie musi mieć wysoką rozdzielczość, pikseloza odpada. Atutem będzie też jakieś wyjście na zewnętrzny ekran, HDMI czy coś w tym stylu