Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie domofonu Proel PA465

marzenaw68 05 Paź 2014 18:49 1839 6
  • #1 05 Paź 2014 18:49
    marzenaw68
    Poziom 4  

Witam, mam problem z prawidłowym podłączeniem domofonu Proel PA465. Ze ściany wystaje przewód 6-żyłowy (kable: zielony, brązowy, niebieski, szary, żółty i biały). Schemat podłączenia nie pomaga mi - jestem laikiem. Może ktoś jest w stanie napisać, jak powinno wyglądać prawidłowe podłączenie, operując kolorami przewodów? Na chwilę obecną słyszalność w słuchawce jest praktycznie żadna, słychać jedynie, że działa rygiel. Całkowity brak wywołania.

0 6
  • #2 05 Paź 2014 22:11
    krzysiek12sos
    Poziom 27  

Sam tego raczej nie podłączysz bez pomiarów.

0
  • #3 06 Paź 2014 08:59
    suworow
    Admin Zabezpieczenia Stacjonarne

marzenaw68 napisał:
    Może ktoś jest w stanie napisać, jak powinno wyglądać prawidłowe podłączenie, operując kolorami przewodów?
    Instalator tego systemu gdyby na wszystkich instalacjach stosował tę samą kabelkologio- kolorologię lub robił notatki.
    Nie podpinasz się do kabelków tylko do konkretnego systemu który na tych kabelkach i ich odpowiedniej liczbie komunikuje się z Twoim unifonem. Może więc łąskawie podaj jaki typ domofonu.
    Pozdrawiam

0
  • #4 06 Paź 2014 19:30
    marzenaw68
    Poziom 4  

rozumiem, że nie chodzi o mój aparat, a o typ domofonu zainstalowanego w bloku. Niestety, nie wiem jaki to typ i nie wiem, jak to sprawdzić.

Na marginesie - mam świadomość, że pytanie 47-letniej kobiety, w żaden sposób nie związanej zawodowo z instalacjami domofonów, może budzić uśmiech, ale myślę, że sarkazm jest zbędny - ja zwyczajnie szukam pomocy, bo mogę liczyć wyłącznie na siebie. Niemniej, dziękuję za wszelkie uwagi

0
  • Pomocny post