logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Komputer wyłącza się samoczynnie po BSOD 0x000000a - nowy zestaw komputerowy

ANX3 07 Lis 2014 14:48 1827 17
REKLAMA
  • #1 14109920
    ANX3
    Poziom 9  
    Ocena: 1
    Witam.
    Tydzień temu zakupiłam online zestaw komputerowy i wszystko działało, aż do dnia następnego. Po paru godzinach wyskoczył blue screen z błędem 0x000000a(nie jestem pewna co do ilości zer, ponieważ szybko to zniknęło i komputer się zrestartował). Zignorowałam to i dalej robiłam swoje jednak po kolejnych może 2-3 godzinach komputer sam się wyłączył, tak jakby zabrakło prądu. W kolejnych dniach sytuacja powtarzała się (w nierównych odstępach czasu, czasami po 2h od włączenia komputera, a czasami po 10h)- raz dziennie komputer w 1 sekundzie wyłączał się, a w następnej był już gotowy do ponownego uruchomienia. Ja jestem zielona w tym temacie, ale kolega poradził mi na nowo zainstalować system, więc to zrobiłam(wczoraj), jednak teraz znowu to się powtórzyło... dodam, że głównie przy zwykłych czynnościach jak przy przeglądaniu internetu(a w przypadku włączenia np. simsów 4 komputer nie wytrzymuje nawet 10 min). Szukałam odpowiedzi na tą sytuację jednak nie znalazłam niczego konkretnego, więc mam nadzieję, że ktoś mi tutaj pomoże, ponieważ sprzęt nowy i człowiek się denerwuje jak od początku coś jest nie tak...
    system: windows 8.1
    procesor: intel core i3
    ram 4gb
    płyta główna: ASRock H81M-VG4
    karta graficzna: Sapphire Radeon R7 260X
    zasilacz: Corsair VS 550W ATX 120mm
    dysk: Digital Caviar Blue, 3.5'', 1TB, SATA/600, 7200RPM, 64MB

Z góry dziękuję za pomoc :)
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 14109988
    pietia86
    Poziom 26  
    Ocena: 91
    Często powodem takiego wyłączania jest zasilacz/temperatura procesora i/lub innych podzespołów.