logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Acer Aspire - laptop nie widzi dysku systemowego po wymianie płyty głównej

eleonora2505 07 Lis 2014 22:36 840 6
REKLAMA
  • #1 14111294
    eleonora2505
    Poziom 9  
    Ocena: 1
    Witam ,wymieniałam w serwisie płytę główną bo padła (w trakcie robienia systemu) ,gdy go odebrałam zrobiłam system .Laptop podziałał jeden dzień i padł ,tzn nie znam się na tym ale czy jest możliwe żeby przestał w ogóle widzieć dysk systemowy ? Objawy są takie :1 po włączeniu zaczyna się ładować system pojawia się logo i na tym koniec ekran robi się czarny,
    2 restart systemu z partycji zaczyna się robić lecz nie ma żadnego postępu na pasku , nic się nie ładuje , 3 tryb awaryjny nie działa ,4 tryb naprawczy zero postępu .Proszę o pomoc jestem laikiem i raczej sama sobie z tym nie poradzę.Chyba mogę jeszcze dodać że płyta główna była wymieniana gdyż pan w serwisie wymieniając kartę graficzną przeciął kabel z wentylatora i zanim się zorientowałam że coś jest nie tak na radiatorach można było smażyć jajka,i to był powód wymiany płyty.Z góry dziękuję z wszystkie rady.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 14111334
    dewwasd
    Poziom 9  
    Re-instalacja systemu wymagana. Masz oryginalną płytę z systemem? A jeśli chodzi o dysk to możesz mieć bad sector'y.
  • #4 14111345
    RADU23
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1730
    dewwasd napisał:
    A jeśli chodzi o dysk to możesz mieć bad sector'y.

Kolega potrafi wróżyć z fusów z tego co widzę.
  • REKLAMA
  • #5 14113101
    eleonora2505
    Poziom 9  
    No właśnie nie mam płyty gdyż restart zawsze robię z ukrytej partycji i nigdy nie miałam z tym problemu teraz po prostu nic się nie dzieje , żadnego postępu .
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 14113155
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #7 14113224
    eleonora2505
    Poziom 9