logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Urządzenie wielofunkcyjne laserowe do domu, koszt ok. 500 zł

st4lz 13 Lis 2014 19:18 1725 3
REKLAMA
  • #1 14128495
    st4lz
    Poziom 9  
    Ocena: 8
    Witam serdecznie,

planuję zakup monochromatycznej drukarki laserowej do domu - miałem wcześniej atramentową i długie przestoje powodowały zastyganie tuszu. Najważniejszy dla mnie jest niski koszt eksploatacji - idealnie modele z typem tonerów łatwych do samodzielnej regeneracji oraz korzystnymi cenami zamienników.

Cechy podstawowe: LAN, duplex
    Mile widziane: podajnik do skanera, wi-fi

Proszę o sugestie dotyczące określonych modeli, producentów, regeneracji oraz dostępności zamienników - jestem w tym temacie zielony. Mogę rozważyć zwiększenie budżetu jeżeli będę w stanie zaoszczędzić na eksploatacji.
  • REKLAMA
  • #2 14130512
    sq9cwd
    Poziom 27  
    Ocena: 143
    Od pewnego czasu byłem przeciwnikiem marki HP e względu na wysokie koszty eksploatacji i utrudnianie domowego uzupełniania materiałów eksploatacyjnych.
    Dużym zaskoczeniem była dla mnie HP LaserJet Pro M1536dnf, którą kupiono mi do firmy. Na jednym pojemniku wydruk ok. 5000 stron, pomimo wielomiesięcznego komunikatu "Niski stan tonera". Urządzenie pracowało w magazynie centralnym jednego z operatorów telekomunikacyjnych, więc obciążenie było niemałe. Posiada duplex oraz możliwość pracy sieciowej. Skaner również obsługiwany przez LAN (w domu posiadam starszy model skanujący tylko przez USB). Można ją nową kupić w okolicy 850 zł, ale jest warta ceny.
    Materiały eksploatacyjne za grosze (w okolicy 60-70zł) kupowałem na Agawa.pl .
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #3 14138950
    Iquid
    Poziom 11  
    Do 500zł raczej będzie ciężko coś znaleźć aby posiadało lan i dupleks już nie mówiąc o wifi i podajniku adf bo w tym wypadku to koszt ponad 1 000 zł.