logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dlaczego mam bana na IP w większości gier, w które nigdy nie grałem?

Zgredward 23 Lis 2014 19:48 909 4
REKLAMA
  • #1 14158879
    Zgredward
    Poziom 9  
    Witam. Z samego początku mówię, że jestem zielony, wszelkie skomplikowane terminy nie są przeze mnie zrozumiałe. Otóż mam taki problem, a wcześniej też się pojawiał, że na wielu serverach różnych gier mam bana z randomowych powodów. Problem w tym, że nie nigdy na takowych nie byłem. Wykluczam też, by ktoś z mojego komputera wchodził na nie, tym bardziej też w jakiś sposób przysłużył się na "bana". Czy jest jakieś zdrowe wytłumaczenie, skąd te blokady? Jest jakaś możliwość, by ktoś wcześniej miał to samo IP co ja obecnie? Jeżeli tak, jak samemu je zmienić? Z góry dziękuję za pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 14158907
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Ocena: 10446
    Mozliwe, ze korzystarz z jednego adresu ip, ktory jest przypisany do calej sieci i stad ban.

Kto jest Twoim dostawca internetu? Masz staly IP czy zmienny?
  • REKLAMA
  • #3 14158926
    Zgredward
    Poziom 9  
    SkyLan. Taki miejscowy. Z tego co wiem, niestety stały. Gdy kiedyś byłem u nich powiedzieli, że teraz jakoś limitowane są adresy zewnętrzne więc trzeba by płacić dodatkowo. Jest jakaś inna opcja zmiany? Kolega mówił mi o VPA, czy tam VPN (?), które pozwalają na anonimowe wejście. Jednakże dodaje to trochę pingu, darmowe servery są przeludnione, poza tym to trochę takie uczucie przy używaniu tego programu, jakbym rzeczywiście był hackerem.
  • REKLAMA
  • #4 14160885
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Ocena: 10446
    Zapewne masz jeden adres IP na cala siec o czym juz pisalem wczesniej, ktos dostal ban na adres i teraz cala siec ma zablokowany dostep.

Mozesz pomyslec o VPN (platnym!) albo o zaplaceniu za zewnetrzny adres ip.
  • #5 14161110
    Zgredward
    Poziom 9